Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

piątek, 16 października 2015

Babcia Agafii| Rosyjski Balsam ziołowy do włosów cienkich osłabionych

Podczas czerwcowych zakupów wpadł do mnie balsam przeznaczony do pielęgnacji włosów cienkich i osłabionych. Dziś mogę powiedzieć o nim kilka słów. Zapraszam na recezję ;))
Od producenta:
Gęsty balsam Agafii dla włosów cienkich i osłabionych. Oparty na mrożonej (strukturyzowanej) wodzie, zawiera wyciąg z 17 syberyjskich ziół, ekstrakt żywicy sosny długoigielnej, miód i olej łopianowy. Intensywnie odżywia, nawilża i odbudowuje strukturę włosa, stymulując jego wzrost.
Skład:
Aqua nivalis, Siberian Water Complex® ,Cetrimonium Chloride, Cetearyl Alcohol, Ceteareth-20, Mel, Arctium Lappa Seed Oil, Pinus Palustris Wood Tar, Guar Gum, Panthenol, Citric Acid, Parfum, Kathon.Siberian Water Complex® - Rhododendron dauricum, Inula Helenium, Atragene Sibirica, Helichrysum Arenarium, Solidago Dahurica, Erodium cicitarium, Pedicularis uralensis, Rubus saxatillis, Urtica Dioica, Saponaria Officinalis, Chamomilla Recutita, Silene Jenisseensis, Rhodiola Rosea, Artemisia Mongolica, Scutellaria Baicalensis, Polygonatum odoratum, Lamium album.


Opakowanie:
Balsam znajduje się  w eleganckiej, ciemnozielonej, plastikowej butelce. Plastik jest dość sztywny co znacznie utrudniało wydobycie balsamu, gdy się kończył. 
Pojemność butelki to 350 ml. 
Cena to około 16 zł. 

Konsystencja/ Zapach:
Balsam jest bardzo gęsty, o delikatnie zielonym kolorze. Bez problemu rozprowadza się na włosach, nie spływa z nich.
Zapach jest intensywnie ziołowy. Ja jako miłośniczka ziół bardzo polubiłam ten zapach, Jednak nie wszytkim może on się spodobać. 
Moja opinia:
Przejdźmy więc do najważniejszego, czyli do działania. 
Balsam nakładałam 2 razy w tygodniu na zwilżone włosy na około 5-8 min. Ze względu na jego konsystencję wystarczy już niewielka jego ilość by pokryć całe włosy. 
Zauważyłam, że po każdym użyciu balsamu moje włosy miały większą objętość, lepiej się układały. Włosy były również ładnie wygładzone, nawilżone i błyszczące. O wiele lepiej się rozczesywały. 
Kosmetyk nie podrażnił ani nie uczulił skóry głowy. 

Podsumowując Jest to kolejny rosyjski kosmetyk, który bardzo dobrze się u mnie spisał. Z czystym sumieniem mogę go polecić posiadaczką cienkich i osłabionych włosów. 

45 komentarzy :

  1. Kusi mnie ten produkt już od dawna :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak będę zamawiać jakieś rosyjskie kosmetyki to z chęcią się na niego skuszę :)
    Zapraszam do mnie na jesienny konkurs ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny i chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje pierwsze spotkanie z balsamem - saszetki nie było najlepsze ale mam w planach zakupić ten przedstawiony przez Ciebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię Babcię,szampony się u mnie nie sprawdzają,za to włosy mojej córki je uwielbiają :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe, czy moje włosy by się z nim polubiły, muszę wypróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie używałam jeszcze tego produktu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygładzone, nawilżone, błyszczące, lepiej się rozczesujące? WOW, biorę!:D

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię te balsamy , a w tym wygładzenie za mną przemawia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kuszą mnie te produkty , ale po ciąży dopiero będę mogła wypróbować . Bardzo obawiam się że intensywne ziołowe zapachy , były by dla mnie teraz nie do zniesienia :* Tak więc zapisuję na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy są cienkie i delikatne, więc wielce prawdopodobne, że ten kosmetyk dobrze by się u mnie sprawdził :) Jest w ogóle tyle perełek wśród kosmetyków do włosów, które chciałabym wypróbować, że chyba jak już je wszystkie kupię (o ile na tym nie zbankrutuję), to będę musiała non stop chodzić z czymś na głowie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli jest gęsty to czy łatwo go wydostać z buteleczki, zwłaszcza przy końcówce produktu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były z tym problemy. Musiałam telepnąć mocno butelką żeby balsam spłynął, a niestety często ten sposób zawodził.

      Usuń
  13. Wszędzie te kosmetyki a ja jeszcze nie miałam okazji wypróbować; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Interesują mnie rosyjskie kosmetyki, muszę koniecznie wypróbować :D!

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyznam, że nie słyszałam o nim jeszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. W pierwszej kolejności muszę znaleźć coś na wypadanie włosów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam ochotę na serię rokitnikową z Planeta Organica.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jeszcze żadnego rosyjskiego kosmetyku, ale ten bardzo chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tego jeszcze nie miałam, ale uwielbiam kosmetyki Agafii :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiele dobrego słyszałam o tym balsamie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam ziołowe produkty, więc coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jestem ciekawa jak by się sprawdził u mnie :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze ale Twoja recenzja zachęca do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pewnie nie byłby odpowiedni dla mnie, miałam od nich szampon i pamiętam, że był dobry ale niestety niewydajny :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widzę że bardzo udany ten balsam, lubię ziołowe zapachy.

    OdpowiedzUsuń
  26. Balsamu do włosów jeszcze nie używała niestety. =/

    OdpowiedzUsuń
  27. Rosyjskie kosmetyki do włosów się u mnie nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam rosyjskich kosmetykó, ale może kiedyś po nie sięgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawy balsam :-) chyba powinnam zrobic w koncu zamówienie na te kosmetyki :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeśli zapach ziołowy to chyba nie dla mnie, ale cieszę się, że spełnił Twoje oczekiwania :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię te rosyjskie kosmetyki :), miałam kilka i się dobrze sprawdzały :).

    OdpowiedzUsuń
  32. ciekawa jestem czy moje kręciołki by go polubiły

    OdpowiedzUsuń
  33. Mimo dobrej recenzji to ja się nie skuszę po moim ostatnim szamponowym bublu z tej firmy :) już więcej nie sięgam po babcię :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Chyba będę musiała go zamówić :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka