Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 12 października 2015

Eveline BB Multifunction BB Cream 6 in 1

Rzadko kiedy sięgam po kremy BB. Z reguły mają dla mnie zbyt słabe krycie. Jednak latem podczas tak niemiłosiernych upałów jakie mieliśmy tego roku nie chciałam fundowac mojej cerze obciążenia w postaci ciężkiego, matujacego podkładu. Dlatego mój wybór padł na lekki krem BB od Eveline :)
Od producenta:
Błyskawiczny efekt 6 w 1:
- wyrównuje koloryt cery
- pokrywa zaczerwienienia i niedoskonałości
- intensywnie nawilża 48h
- wygładza i rozświetla
- redukuje oznaki zmęczenia
- SPF 15 chroni przed UVA/UVB
Kompleksowy krem BB 6 w 1 przeznaczony jest do każdego rodzaju cery. Lekka konsystencja kremu idealnie wtapia się w cerę, nie zatyka porów, pozwala skórze swobodnie oddychać. Krem łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze, zapewniając jej natychmiastowy efekt BABY FACE™ - doskonale wygładzonej skóry. Unikalna formuła intensywnie nawilża, skutecznie ujednolica i subtelnie rozświetla cerę. Po zastosowaniu kremu oznaki zmęczenia są zredukowane, a skóra odzyskuje naturalny blask i energię. Odżywcza formuła z bioHYALURON PLUS COMPLEX™, koktajlem witamin (A, C, E, F), kofeiną i proteinami jedwabiu intensywnie i długotrwale nawilża, rozświetla i wygładza cerę. Pigmenty mineralne idealnie wyrównują koloryt skóry, maskują niedoskonałości i przebarwienia. Minerały morskie oraz AQUAPHYLINE® nawilżają oraz chronią skórę przed nadmierną utratą wody. BioKolagen i Pro-Elastyna zapewniają jędrność, gładkość i elastyczność. Faktor SPF 15 doskonale chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem UVA/UVB i wolnymi rodnikami.

Skład:
AQUA, PROPYLENE GLYCOL, TITANIUM DIOXIDE, DICAPRYLYL CARBONATE, ISOCETYL STEAROYL STEARATE, ISOPROPYL MIRYSTATE, PENTAERYTHRITYL DISTEARATE, BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE DICAPRYLYL ETHER, ETHYLHEXYL METHOCYSINNAMATE, PVP, GLYCERIN, UREA, PEG-20 METHYL GLUCOSE SEQUISTEARATE, CETEARYL ALCOHOL, MAGNESIUM ALUMINYM SILICATE, SODIUM POLYACRYLATE, HUALURONIC ACID, DISODIUM CETEARYL SULFOSUCCINATE, PHENOXYETHANOL/ METHYLPARABEN/ BUTYLPARABEN/ ETHYLPARABEN/ PROPYLPARABEN, HYDROLIZED COLLAGEN/ HYDROLIZED ELASTIN, ALOE BARBADENSIS LEAF EXTRACT, CITRUS MEDICA LIMONUM (LEMON) JUICE, CAFFEINE, DMDM HYDANTOOIN, PARFUM, PROPYLENE GLYCOL/ WATER/ HYDROLIZED SILK, POLYSORBATE 20/ PEG-20 GLYCERYL LAURATE/ AQUA/ TOCOPHEROL/ LINOLEIC ACID/ RETINYL PALMITATE/ HYDROLIZED VIOLA TRICOLOR EXTRACT, DISODIUM EDTA, MARIS SAL, CI 77491, CI 77492, CI 77499.


Opakowanie:

Krem znajduje się w  50 ml tubce. Tubka jest dość gietka, więc bardzo łatwo wydostać z niej kosmetyk. Jego cena to około 15zł
Konsystencja/ Zapach:
Krem ma konsystencję musu, w która w trakcie aplikacji robi się bardziej płynna. 
Zapach jest bardzo subtelny, niechemiczny. 
Moja opinia:
Jest to już moje drugie spotkanie z tym podkładem. Pierwsze jednak nie należało do udanych. Podkład miał za ciemny kolor, a ponadto był bardzo wodnisty przez co bardzo trudno rozprowadzał się po skórze. Dlaczego więc zdecydowałam się na drugie opakowanie? Sama z siebie bym go raczej nie kupiła, ale wygrałam go w jednym z rozdań, więc powiedziałam sobie dlaczego nie? 
Okazało się, że kolor tego kremu był idealny dla mnie. Ponadto podkład w porównaniu do poprzedniego miał konsystencję musu  idealnie rozprowadzał się po cerze. Teraz myślę, że tamten może po prostu był przeterminowany. 
Jak już wspominałam podkład dobrze rozprowadza się po skórze, dobrze stapia się z cerą. Mały minus za to, że czasem może podkreślać suche skórki. Co do krycia to byłam zadowolona. Wiadomo z większymi niedoskonałościami sobie nie radził, ale ogólnie koloryt skóry był wyrównany. Trwałość podkładu nie należy do najlepszych. Na mojej mocno przetłuszczającej się cerze wytrzymuje około 1h. Póżniej wymaga użycia pudru. 

Podsumowując , Na pewno nie jest to idealny krem BB, ale myślę, że podczas następnego lata jeszcze do niego powrócę. 

47 komentarzy :

  1. Jeszcze nie miałam od nich kremu BB :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet miałam go kiedyś, ale już dawno;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zupełnie nie kupuję europejskich BB, wszystkie są dla mnie za ciemne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie jedyne słuszne kremy BB to kremy azjatyckie, chociaż mają dosyć różowe tony to nie ma porównania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na upalne dni jak znalazł. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja miałam BB na naczynka z Eveline i byłam bardzo zadowolona, będę musiała wypróbować i tą wersję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też o nim w przyszłe lato pomyślę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam już swój ulubiony BB :) ale kto wie .. :)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Może nie idealny, ale fajny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie niestety zasłużył na miano bubla ;/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawy kremik :) Nie miałam BB od Evelline;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Polecę siostrze, na pewno się jej spodoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ogólnie lubię kremy BB ale tego jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. ten krem wspominam nawet dobrze, natomiast nie lubię kremu od Garniera i Ziajki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja rzadko sięgam po BB bo są dla mnie za ciemne. No chyba, że jest to SKIN79 :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja raczej nie używam kremów BB :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakoś nie czuję potrzeby sięgania po kremy BB nawet latem :)

    OdpowiedzUsuń
  18. właśnie to jest problem tłustej, przetłuszczającej się cery że nic nie zdoła długo na niej wytrzymać, a szczególnie latem ;) dlatego nie stosuję podkładów, fluidów latem bo za chwilę świecę się jak bombka na święta :/ choć przyznam, że w tym roku dałam szansę kremowi CC, który notabene wygrałam w rozdaniu i tak jak było chłodniej dawał radę to gdy zrobiło się ciepło totalny blask :/ nie dla mnie takie kremiki :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie mam szczęścia do kremów BB, zawsze kupuję jakieś za ciemne albo pomarańczowe, bo zazwyczaj nie ma testerów ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie stosowałam kremów BB ale to głównie dla tego że ich kolory pomimo napisu "do jasnej karnacji" są dla mnie za ciemne lub zbyt pomarańczowe. Wolę też mocniejsze krycie, więc raczej nie będę testować.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja używam kremu bb z Under twenty i jestem zadowolona. =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Aktualnie używam kremu BB z Oriflame i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam szczerze, że drogeryjne kremy BB mnie nie przekonują ;) Zdecydowanie chętniej sięgam po wersje azjatyckie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że czasami podkreśla skórki :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Ojej ja nie lubię BB jednak kupiłam sobie jeden z Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam, jakoś wolę zwykłe podkłady :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Jeszcze nie miałam tego produktu ale przyznam, że filtr przenikający nie zachęca mnie do kupna.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używałam jeszcze tego podkładu, jakoś nie mam do tego typu produktów przekonania :)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nie miałam do czynienia z kremem BB i raczej mieć nie będę, moja cera potrzebuje mocniejszego krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. nigdy nie miałam z nim do czynienia :) ogolnie nie uzywam kosmetyków tej firmy, oprocz lakierow do paznokci :)
    http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń
  31. na lato fkatycznie moze byc nienajgorsyz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. miałam go i pamiętam, ze był super tylko jak dla mnie za tlusta konsystencja. P.s lajk na fejsie poleciał :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja właśnie bardzo lubię kremy BB za ich lekkość :) Nie lubię tego uczucia, kiedy wydaje mi się, że mam na sobie bardzo dużo makijażu, a z podkładem czasem odnosiłam takie wrażenie. Dlatego teraz stawiam właśnie na kremy BB i póki co używam kremu z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Miałamkiedyś ten BB. Ale kompletnie się u mnie nie sprawdził, robił mi na twarzy straszne smugi :/ Ja używam kremu BB od 2 lat , ale z Loreal ;)
    PS. Obserwuję i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Za taką cenę nie zaszkodzi wypróbować ;)) Buziaczki na dobry dzionek :*

    OdpowiedzUsuń
  36. miałam z Eveline jakiś CC krem z którego nie byłam zadowolona, więc na BB się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Osobiście nie przepadam za takimi kremami...Miałam kiedyś BB od GARNIERA i był dla mnie istną porażką...

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo Lubię kremy BB , używam ich na codzień :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie jestem fanką kremów BB :/ Albo podkład albo nic ;) Na mojej cerze szału nie ma - potrzebuję bardziej radykalnych rozwiązań, ponieważ kremy BB słabo kryją

    OdpowiedzUsuń
  40. Z eveline miałam krem CC i byłam nim zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka