Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

niedziela, 4 października 2015

Włosowa aktualizacja- wrzesień| Denko

AKTUALIZACJA WŁOSÓW- WRZESIEŃ

Kupię ponownie
Może kupię
Nie kupię
WŁOSY
1.Farmona, Radical szampon wzmacniajacy- szampon ten już nie raz znalazł się w moich denkach, zawsze z pozytywną opinią. Tym razem nie jest inaczej. Szampon ten doskonale oczyszcza wlosy nawet gdy są mocno naolejowane.
Czy kupię ponownie? Tak

2. Kallos Milk z wyciągiem z proteiny mlecznej- Szampony z Kallosa bardzo dobrze działają na moje włosy. Nie inaczej bylo z tym. Szampon radzi sobie z domywaniem naolejowanych włosów, ładnie je unosi i nawilża. Jedyny minus to zbyt duże i nieporęczne opakowanie. 

Czy kupię ponownie? Tak

3.Jantar, wcierka do włosów- To mój kosmetyczny KWC. Dzięki tej wcierce włosy rsosną szybciej i pojawia się zdecydowanie więcej ,,baby hair" :)

Czy kupię ponownie? Tak

4.Biovax, maska Keratyna+ jedwab- Jedna z moich ulubionych masek. Świetnie nawilża, nabłyszcza i wygładza. 

Czy kupię ponownie? Tak

5. Joanna, Argan oil, serum do końcówek- Sama nie wiem dlaczego zdecydowałam się na to serum, skoro moim końcówkom najlepiej służą wszelkiego rodzaju olejki. Serum w ogóle nie spełniło moich oczekiwań, czyli nie nawilżało końcówek, poza tym miało tendencje do sklejania włosów.

Czy kupię ponownie? Nie
Twarz
1. L'Oreal, Ideal Glow rozświetlające mleczko oczyszczajace- Niestety nie polubiłam się z tym mleczkiem. Słabo radziło sobie z domywaniem makijażu, a ponadto okazało się za mocne dla mojej skóry, która reagowała na niego szczypaniem i pieczeniem. 
Czy kupię ponownie? Nie

2. Bielenda, serum korygujące- Mój KWC. Więcej o nim tutaj.

Czy kupię ponownie? Tak

3. Rosyjska glinka biała-Fajny, delikatny produkt, który ładnie oczyszczał skórę, a jednocześnie znacznie koił wszelkie podrażnienia. 
Czy kupię ponownie? Tak

4. Hydrolatum,  Hydrolat oczarowy- Hydrolat oczarowy z Fitomedu znacznie lepiej radził sobie z moją cerą. Ten niestety okazał się trochę słabszy. Może skład się różnił?

Czy kupię ponownie? Raczej nie

5.Pasta cynkowa- Jest to produkt, który zawsze muszę mieć w swojej kosmetyczce, ponieważ idelanie radzi sobie z moimi niedoskonałościami. 

Czy kupię ponownie? Tak


CIAŁO
1. Fruttini, czekoladowe masło do ciała- Bardzo lubię kosmetyki o zapachu czekolady, ale niestety zapach tego masła był tak mdły, że aplikacja była nieprzyjemna. Ponadto masło rolowało się na skórze. 
Czy kupię ponownie? Nie

2. BingoSPa, kolagen do ciała- Już żałuję, że miałam tylko próbkę. Balsam ten fajnie nawilża i regenreruje skórę. Chyba skuszę się na pełnowymiarowy produkt.
Czy kupię ponownie? Tak
MAKIJAŻ
1. Miss sporty studio lash 3d volumythic-całkiem dobra mascara za niewielkie pieniądze, która ładnie pogrubia i wydłuża rzęsy. 
Czy kupię ponownie? Tak

2. Eveline, krem BB-Akurat trafił mi się ferelny produkt, bo krem miał wodnistą konsystenję zamiast musu, źle się nakładał i tworzył smugi. W jednym z rozdań wygrałam drugi taki sam podkład i jest już znacznie lepszy. 
Czy kupię ponownie? Może

3.Lumene, puder matujący, sypki- Jest to jeden z lepszych pudrów, jaki miałam okazję używać. Bardzo dobrze matuje, fixuje makijaż. Rewelacja :)
Czy kupię ponownie? Tak

46 komentarzy :

  1. Masz śliczny kolor włosów :) Po tej maskarze Miss Sporty strasznie wypadły mi rzęsy.

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne, błyszczące i długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiłaś mnie tym szamponem z Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włoski:) Świetne denko, zastanawiałam się nad szamponem z Radicalu i kupię go ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne włosy ;) Też chce takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wcierka Jantar kompletnie się u mnie nie sprawdziła:(

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię czekoladowe balsamy/masła itp. ale fakt - niektóre potrafią być mdłe. Masła z denka nie znam;)

    OdpowiedzUsuń
  8. włosy masz przepiękne, zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam, że to mleczko z L'Oreal okaże być się dobre - szkoda, że jednak nie. =/

    OdpowiedzUsuń
  10. Spore denko. Włosy są śliczne, aż Ci ich zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne włosy.
    A poza tym dość spore denko i widzę, że większość kosmetyków sprawdziło się.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten szampon Kallosa mnie kusi. Jak wykończę zapasy to zakupię :) Piękne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne masz włosy, a denka gratuluję ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Też bardzo lubię to serum korygujące Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale masz śliczne i długie włosy ;) zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie również Jantar sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Włosy śliczne + super denko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wcierkę jantar mam i stosuję :), ale radical to u mnie zawsze się nie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Włosy cudne.
    Wiem, że się powtarzam ale serum bielendy musi być moje;)

    OdpowiedzUsuń
  20. śliczne masz włosy
    ja ostatnio podcięłam, bo końce mniałam jak mysie ogonki

    OdpowiedzUsuń
  21. "Biovax, maska Keratyna+ jedwab- Jedna z moich ulubionych masek. Świetnie nawilża, nabłyszcza i wygładza." - potwierdzam, też ją uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje włosy wyglądają coraz piękniej!

    OdpowiedzUsuń
  23. Koniecznie muszę wypróbować produkty Kallosa :) Pewnie powtarzałam to już milion razy, ale czekam jedynie, aż moja maska do włosów się skończy (muszę mieć motywację, żeby ją zużyć) i lecę na zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Alez ty masz wlosiska piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Włosy prezentują się cudnie - sypkie, miękkie i lśniące :) Bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Włosy wyglądają coraz korzystniej,śliczne są :)

    http://xxveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Właśnie zastanawiam się nad zakupem szamponu Kallos bo czytałam różne opinie

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowne masz włosy! u mnie Kallos zapewne by puszył włsoy , natomiast miałam z tej serii z loreal płyn dwufazowy i też nie jestem zadowolona bo nie dość ze pozostawia film na twarzy to jeszcze kiepsko zmywa :)

    OdpowiedzUsuń
  29. wcierkę Jantar uwielbiam ale przyznaje się bez bicia, że ostatnio prawie wcale nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. myślałam że az tyle urosły a to po prostu różna odległość :) bardzo dużo tego zużyłaś

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękne te Twoje włosy... Marzy mi się taka długość :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Też lubię szampon Radical, za to Biovax ten konkretny niespecjalnie się u mnie spisywał :) Włoski śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  33. U mnie radical dobrze się spisał jeśli chodzi o oczyszczenie włosów ale nie pomógł z problemem wypadania, a tego od niego oczekiwałam....
    Jantar natomiast dobrze wspominam, trochę baby hair się pojawiło i do tego ten piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne włosy, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam pełnowymiarowe opakowanie tej maski Biovax i bardzo lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Spore denko, a Twoje włosy są piękne i takie błyszczące! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. wow, włosy są cudowne, piękne gładkie, lejące zdrowe i zadbane. marzenie

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam niczego z tych produktów ;) Włosy b. ładne :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka