Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

środa, 7 października 2015

Miralash- efekty po miesiacu stosowania

Witajcie. Chciałam Wam dzisiaj przedstawić efekty mojej miesięcznej kuracji. Jest to moja piewsza tego typu odżywka do rzęs. Dotąd używałam raczej naturalnych  tzn. olejku rycynowego czy olejku avocadowego. 
Co sądzę o takiej specjalistycznej odżywce?
Od producenta:
Miralash to odżywka, która została wzbogacona o naturalne ekstrakty m.in. z żeń-szenia i pokrzywy zwyczajnej w celu zapewnienia dodatkowej ochrony skóry w okolicach oczu.

Skład:
 Aqua, Propanediol, Panthenol, Glycerin, Biotinoyl Tripeptide-1, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Dechloro Dihydroxy Difluoro Ethylcloprostenolamide, Disodium EDTA, Ethylhexylglycerin, Niacinamide, Panax Ginseng Root Extract, Phenoxyethanol, Propylene Glycol, Sodium Hydroxide, Soluble Collagen, Urtica Dioica (Nettle) Extract.
Opakowanie:
Odzywka znajduje się w podłużnym walcowym opakowaniu typowym np. dla tuszów do rzęs. Natomiast odżwykę aplikujemy za pomocą wąskiego pędzelka zakończonym końcówką typową dla eyelinerów. Końcówka jest miękka i bardzo dobrze rozprowadza się nią odzywkę po powiekach, 
Pojemność: 3 ml, cena to około 180 zł.
Konsystencja/ Zapach:
Konsystencja odżywki jest płynna i bardzo dobrze rozprowadza się po powiece.
Jak dla mnie jest bezwonna.

Moja opinia:

Czytałam sporo opini na temat tej odżywki. U niektórych dziewczyn podczas pierwszych dni kuracji występowało podrażnienie i zaczerwienienie na powiekach. U siebie nic takiego nie zauważyłam. 
Co jeśli chodzi o same rzęsy?
Na początku stosowania odzywki moje rzesy zaczęły bardziej wypadać, na szczęście po około dwóch tygodniach wszystko zaczęło się noromować. Rzęsy stały się zauwazalne gęstsze i mocniejsze. Co prawda nie zauwazyłam aby stały się spektakularnie dłuższe, ale w niektórych miejscach jest to zauważalne, 
Podsumowując, Ogólnie jestem zadowolona z działania odżywki. Przyniosła całkiem fajne efekty. Jednak następnym razem skuszę się raczej na odżywkę innej marki ;)

45 komentarzy :

  1. Faktycznie są gęstsze, ale efekt nie powala :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezły efekt, ale po miesiącu regularnego stosowania oczekiwałabym więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. są gęstsze ale przyznam, że jednak z długością to chyba słabo pomogło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja testowałam z Flosleka, natomiast wczoraj obejrzałam filmik, gdzie dziewczynie na oku zrobił się czerwony wrzód, od stosowania właśnie takich specyfików. Mam jeszcze trochę swojego ale teraz boję się go używać :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Faktycznie widać, że są gęstsze. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak sprawdziłaby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że widać efekty. Będę zatem polecać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana proponuję używać tej odżywki przez 3 miesiące - wówczas będziesz miała piękne i gęste firaneczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Spodziewałam się, że będzie większy efekt, ale ciekawe jak będą Twoje rzęsy wyglądać w przyszłości ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jakie piękne rzęsy! Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać efekt ;) Ja teraz używam odżywki Dermena i jestem bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że jesteś zadowolona;) ja używam Bodetko

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze że odżywka działa, trochę kosztuje i szkoda by było wyrzucać pieniądze w błoto

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niezmiennie od dwóch lat używam log 4 lashes i moje rzęsy mają się lepiej (cudów nie będzie, bo swoje mam strasznie kiepskie) ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja stosowałam jedynie revitalash i jestem mega zadowolona.. na razie nie stosuję nic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że nawet wyraźniejszy efekt jest po olejku rycynowym :D

    OdpowiedzUsuń
  17. 180 zł ? *.* zamurowało mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Przed kuracją i tak miałaś długie rzęsy :) Chciałabym takie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Z długością to za dużo nie zrobiła :).

    OdpowiedzUsuń
  20. ciekawa recenzja może kiedyś się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny efekt, widać znaczną poprawę. =)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie, że jesteś zadowolona, widać efekt! Polecam Long4Lashes i Revitalash ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Porządny efekt będzie po 3 miesiącach. I tak jest już fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Już teraz widać, że rzęsy Ci urosły.

    OdpowiedzUsuń
  25. U mnie fenomenalnie sprawdziła się Long4Lashes, ale trzeba z nią uważać...

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładny efekt :) ja używam 4 Long Lashes i moje też są dłuższe i gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Efekt widać, ale szału nie ma ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Widać, że są zdecydowanie gęstsze :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja się boję takich wynalazków po tym, jak Bodetko mi zrobiło krzywdę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja niestety mam problem z odżywką do rzęs - zapominam o jej stosowaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Efekt zadowalający:) Przyznam jednak, że nie ciągnie mnie to takich specyfików.

    OdpowiedzUsuń
  32. Podobno la lux paris z lidla jest bardzo dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Efekt nie jest zły, ale wypróbuj inną ≧❀‿❀≦

    OdpowiedzUsuń
  34. Efekt całkiem fajny, może gdybyś dłużej stosowała to byłby efekt Wow!: )

    OdpowiedzUsuń
  35. Efekt zdaje się być dość delikatny, ale może przy dłuższym stosowaniu byłoby wow :) Ja obecnie stosuje serum Bodetko Lash i myślę, że jest ono warte przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. U mnie po 3 miesiącach regularnego stosowania Miralash efekt był naprawdę imponujący.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  37. Pewnie za dwa miesiące efekt będzie jeszcze lepszy - u mnie tak było przy Long4Lashes :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładne efekty, ale ja raczej nie marzę o dłuższych rzęsach, jestem zadowolona ze swoich.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka