Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

piątek, 9 marca 2018

BIOTANIQE- węglowa czarna maska peel-off

Ostatnio w blogosferze coraz częściej pojawiają się wpisy na temat kosmetyków zawierających w składzie aktywny węgiel. Kosmetyki takie chcarakteryzują się tym, że mocno oczyszczają skórę, dlatego idealnie nadają się do cer tłustych, trądzikowych, zanieczyszczonych.  Ja dzisiaj przedstawię Wam węglową maskę peel of od Biotaniqe. 

 Od producenta:


 Opakowanie:
Maska zamknięta została w plastikowej tubce o pojemności 50 ml. Opakowanie jest czarne z białymi napisami. Dobrze nawiązuje do głównego składnika- węgla. Maskę bardzo dobrze wysciska sie z opakowania. Przeszkadza mi jedynie to, że maska brudzi aplikator, gdy zasycha są trudności z zamknięcie. A nie chce żeby powietrze dostało się do środka. 
Cena maski to około 15 zł. 
Konsystencja/ Zapach:
Maska ma bardzo gęstą konsystencję. Trochę ciężko rozprowadza się ją po skórze. Po zaschnięciu pojawiają się problemy z jej ściągnięciem. Maska bardzo ,,przykleja się" do twarzy. Gdy ją ściągamy, usuwamy przy okazji wszystkie włoski ze skóry. 
Maska ma delikatny, kwiatowy zapach. 

Moja opinia:
Maskę zgodnie z zaleceniami producenta nakładałam na skórę około 2 razy w tygodniu na 20 min. Jak już wspomniałam dosyć często usuwało się ją ze skóry. Pierwszy raz nałożyłam ją na całą skórę  i męczyłam się godzinę ze ściąganiem. Potem zaczęłam nakładac ją tylko na zanieczyszczone partie, czyli nos, broda i czoło. Czy maska rzeczywiscie oczyszcza skórę? Ja jestem zadowolona z działania. Skóra po jej użyciu jest oczyszczona, nie usuwa wszystkich zaskórników,  zostawia te większe, ale myślę, że przy regularnym stosowaniu i z nimi sobie poradzi. Ponadto maska sprawia, że skóra jest gładsza, delikatnie rozjaśniona. 
Maska nie podrażnia skóry, jedynie przy ściąganiu sprawia delikatny ból.  

Podsumowując, Polubiłam się z tą maską. Będę do niej wracać. Ale chetnie wypróbuję również inne maski węglowe peel of. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka