Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 26 marca 2018

Ecocera, puder ryżowy

Dzisiaj opowiem Wam o moim ulubionym pudrze matującym. A mowa o ryżowym pudrze Ecocera. 

Od producenta:
Skład: 
Opakowanie:
Puder zamknięty został w przezroczystym, plastikowym słoiczku o pojemności 15 g.  Do opakowania dołączony jest puszek, którego bardzo często używam. Opakowanie jest mocne  solidne. Kiedyś pudry te miały inne, półokrągłe opakowania, podobne do opakowań pudrów Paese. Podobno były niewypałem. Trudno mi ocenić, bo pudru w starym opakowaniu nie miałam. A to naprawdę polubiłam. 
Cena pudru to około 20 zł. 
Konsystencja/Zapach:
Puder ma bardzo sypką, dobrze zmieloną konsystencję. Puder na początku delikatnie bieli skórę, ale bardzo szybko wtapia się w nią. 
Puder ma bardzo delikatny, ledwie wyczuwalny zapach. 

Moja opinia:
Pudru używam zarówno przed podkładem, aby delikatnie zmatowić skórę oraz na koniec aby wszystko utrwalić. Puder spisuje się u mnie idealnie. 
Na skórze tworzy bardzo delikatną , jedwabistą powłokę która idealnie wygładza strukturę twarzy. Stosowałam wiele pudrów, a właśnie po tym moje pory stają się mniej widoczne. Skóra staje się jakby zmiękczona i nabiera ładniejszego, zdrowszego kolorytu. Produkt nałożony delikatną ręką nie obciąża skóry i nie przesusza jej nawet pod oczami. Za to rewelacyjnie utrwala makijaż! Nawet latem mat utrzymuje się dłużej niż zazwyczaj. 
Puder nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry, ani nie wysusza. 
Puder jest bardzo wydajny. Jak już wspomniałam używam go minimum 2 razy dziennie, a taka pojemność starcza mi na jakieś 4 miesiące. 

Podsumowując,ryżowy puder Ecocera to zdecydowanie mój ulubieniec. To już moje trzecie opakowanie i na razie nie mam zamiaru zmieniać go na inny. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka