Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

środa, 5 sierpnia 2015

Ulubieni w lipcu

Lipiec przyniósł nam mieszankę pogodową: raz słońce raz deszcz, raz nieprzyjemny chłód, raz skwar nie do wytrzymania.
Żegnając lipiec dzisiaj zapraszam Was na post z serii ,, Ullubeni w ..".

1. Ulubiony kosmetyk
Peeling Balea 
Bardzo dobry zdzierak, który idelanie przygotowywał skórę na wchłonięcie balsamu, a do tego ten śliczny zapach. Szkoda, że już się skończył.


 2. Ulubiony zapach 
Adidas, Fruity Rhythm

Zdecydowanie mój ulubiony zapach na lato. Jest słodki, orzeźwiajacy i bardzo dziewczęcy.

3. Ulubiona książka
Jill Barnett, Dni Lata
Wzruszająca historia o tym jak zdarzenia z przeszłości mogą mieć wpływ na życie i wybory innych. Trzeba ją koniecznie przeczytać. 

3. Ulubiona piosenka
Kasia Popowska, ,,Lecę tam"

Piosenka kojarzy mi się z latem. Jest lekka, łatwo wpada w ucho i można ją nucić cały czas ;)

46 komentarzy :

  1. Kusi ten peeling z Balei :) a zaniedługo odwiedzę dm :D
    ps. zmieniłam nazwę bloga, więc nowe posty mogą Ci się nie wyświetlać, jeśli jesteś zainteresowana dalszym śledzeniem moich poczynań to na blogu krótkie info :D

    OdpowiedzUsuń
  2. właśnie słucham tej piosenki:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zapoznać się z zapachem Adidas :) również lubię piosenkę Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam perfumy, podobał mi się zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś używałam tego Adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie znam żadnego z twoich ulubieńców poza muzyką :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling Balea bardzo ciekawy,bardzo;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie Kasia ma za słodki głosik...:D
    Adidasy miałam okazje powąchać

    OdpowiedzUsuń
  9. Dni lata - czytałam, też uważam, że jest piękna :)

    www.juiloy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam perfum z adidasa. Jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne jest to pierwsze zdjęcie :) Znam tylko zapach Adidas, ale niestety nie miałam przyjemności go posiadać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta piosenka jest rewelacyjna. Świetny wybór.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie miałam perfum adidasa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piosenka super a adidaska bardzo lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za Kasią Popowską nie przepadam. Nie mój styl śpiewania i nie moja bajka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety nie znam żadnego z twoich ulubieńców .:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kusi mnie peeling z Balea, w lipcu byłam w drogerii Dm ale wtedy jeszcze o nim nie wiedziałam

    OdpowiedzUsuń
  18. szkoda że Balea jest u mnie praktycznie nie dostępna stacjonarnie

    OdpowiedzUsuń
  19. Na peeling Balea chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam, ale książka się zainteresuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. peeling kuszący, znam piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Tego zapachu jeszcze nie znam ale przy najbliższej wizycie w drogerii niuchnę jakiś tester:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem czy ten zapach to ten sam, który ja mam :P

    OdpowiedzUsuń
  24. Coś mi się wydaje, że mogliby to być również moi ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam ochotę wypróbować ten peeling Balea :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam nic z tych ulubieńców :P

    OdpowiedzUsuń
  27. ten peeling chętnie bym przygrzała :) Piosenki niestety nie znoszę, dla mnie mało ambitna i jak ją słyszę to wyłączam radio :P

    OdpowiedzUsuń
  28. Dobrze mi się słucha Kasi, choć sama jej nie puszczam. :) Adidasa mam zielonego, na co dzień spoko.

    OdpowiedzUsuń
  29. Znam ten zapach Adidasa i kiedyś bardzo go lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Miałam kiedyś zapach marki Adidas, ale buteleczka była żółta. Uwielbiałam go, idealnie sprawdzał się w lecie.

    OdpowiedzUsuń
  31. odpaliłam właśnie tą piosenkę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Peeling z Balea będę miała na uwadze. Piosenki nie znałam.

    OdpowiedzUsuń
  33. slyszalam ze produkty z balei sa bardzo dobre :)
    Moze sie skusze!

    moze wspolna obserwacja?
    buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Strasznie kusi mnie zdzierak Balea.

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie przeczytam tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Zastanawiałam się nad zakupem tego peelingu, kiedy byłam w DM, ale jakoś wypadło mi to później z głowy :) Teraz używam grejpfrutowo-rabarbarowego peelingu Isany.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubie zapach tego Adidasa, jest bardzo wakacyjny :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka