Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

czwartek, 7 stycznia 2016

Ulubieni w grudniu

Skończył się grudzień i rok 2015 i w związku z tym chciałam Was zaprosić na małe podsumowanie grudnia.



        1. Ulubiony kosmetyk 

Pervoe Reshenie, Receptury Babci Agafii- Maska do włosów na pobudzenie wzrostu `Drożdżowa


Na ulubiony kosmetyk miesiąca wybrałam maskę drodżową Bani Agafii, która mimo paru niedoskonałości bardzo dobrze spisała się na moich włosach. Więcej o niej przeczytacie w tym poście. 
2. Ulubiony zapach

Calvin Klein in2u

Tego zapachu chyba większośći z Was nie musze przedstawiać. Jak dla mnie jest idealny na zimowa, bo jest dość mocny. Zapach na początku jest świeży, później rozwija się w kremową wanilię. Trudno nie wyczuć w nim również nuty męskich perfum, ale to wszystko składa się na unikatowoćś perfumy Calvina Claina. 
3.  Ulubiona książka

Sztuka łączenia - Erica Bauermeister 

Bardzo ciepła, przyjemna  lektura. Barwni i ciekawi bohaterowie. Idealna na zimowe wieczory. Warto ją przeczytać :)
4. Ulubiona piosenka
Ania Wyszkoni ,,Od nieba do nieba"
Pozostając w świątecznym klimacie przedstawiam Wam nową świąteczną piosenkę Ani Wyszkoni, która po prostu zaczarowała mnie w te święta niezwkłym, prawdziwym tekstem i jak zwykle przepięknym głosem. 

39 komentarzy :

  1. Kosmetyki rosyjski sa bardzo kosntrowersyjne - nie miałam jeszcze żadnego, ale chętnie w końcu przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po perfumy( mam nadzieję idealne) wybieram się do perfumerii.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna okładka książki, jakoś tak przykuła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Perfum posiadam a rzadko po niego sięgam i został zapomniany,właśnie mi o nim przypomniałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa czy maska naprawdę działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tak średnio sprawdziła się ta drożdżowa maska do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie maska drożdżowa się nie spisała

    OdpowiedzUsuń
  8. "Sztukę łączenia" bym z chęcią przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tą maskę i całkiem ją lubiłam. A zapachy CK kuszą mnie od długiego czasu ;) Ten też wąchałam i jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Maskę drożdżową mam w domu, ale jeszcze nie wzięłam się na dobre za jej testowanie - czas to zmienić :)
    Stosowałaś ją tylko na długość czy wcierałaś również w skalp? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku próbowałam wmasowywac ją w skalp, ale nie było to dość efektowene, więc z tego zrezygnowałam ;)

      Usuń
  11. Drożdżową maskę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Książka mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam tę KSIĄŻKĘ - miło się,ją czyta :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kosmetryki rosyjskie musze wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Rosyjskie kosmetyki za mną chodziły bardzo długo. Będę testować serum jednak chciałabym też mydełko miodowe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rosyjską maskę chętnie przetestuję kiedyś :)!

    OdpowiedzUsuń
  17. Maskę w końcu chyba kiedyś kupię :) In2U mam i luuubię :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię powieści Erica Bauermeister :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podobała ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kosmetyki Babuszki Agafii. Ta maska drożdżowa jest jedną z moich ulubionych :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Muszę w końcu wypróbować ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Niestety zupełnie nic nie znam, ale może poznam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. "Sztuka łączenia" mnie zainteresowała. :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiem, że książki po okładce nie powinno się oceniać, ale przyciąga uwagę i mam ochotę ją przeczytać ;) ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawi mnie zapach, nie miałam jeszcze. Tej piosenki nie lubię, chyba ze względu na piosenkarkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam te perfumy i je uwielbiam!!!
    Zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z Twoich ulubieńców znam tylko zapach, jest ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Znam te perfumki ale szczerze to mi w nich czegoś brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  29. perfumk miałabym ochotę je powąchać :) opinie jak widzę są podzielone :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Niestety nie znam żadnego z tych kosmetyków ani muzyki ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka