Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

niedziela, 14 sierpnia 2016

Wyzwanie TRUSTEDCOSMETICS-Kosmetyki do makijażu 3.

Kolejny tydzień wyzwania portalu Trustedcosmetics, pt: Opróżniamy nasze kosmetyczki- jakich kosmetyków używamy? to kosmetyki do makijażu. W tym poście przedstawię Wam przede wszystkim ulubieńców. W makijażu stawiam przede wszystkim na sprawdzone kosmetyki, a kupując nowe kieruję się opiniami innych dziewczyn. 


PODKŁADY
Na co dzień do wyrównania kolorytu skóry używam lekkich podkładów : Eveline BB Blemish Base. Gdy moja skóra jest przesuszona sięgam po nawilżający podkład z Pharmaceris. Gdy chcę żeby moja skóra wyglądała nieskazitelnie i do tego była na dość długo zmatowiona siegam po Etee Lauder Double Wear. 
Moim ostatnim ulubieńcem został mineralny podkład z Lily Lolo, którego wielkim plusem jest to że zawiera SPF 15. 

PUDRY

Mam tłustą cerę dlatego w moim makijażu nie może zabraknąć pudru matującego. Do tego celu służą mi dwa: transparentny puder marki Vipera oraz puder mineralny Lily Lolo.
Czasami, gdy mam więcej czasu nakładam na twarz rozświetlacz z Lovely Gold Highlighter . Nie jestem mistrzynią makijażu i na moje potrzeby jest wystarczający. Ostatnio zaczęłam używać różu. Do tego celu służy mi róż o pięknym, brzoskwiniowym kolorze z Eveline. 

PĘDZLE

Gdy zaczęłam robić zdjęcia do wyzwania zdałam sobie sprawę jak mało mam pędzli. Do nakładania podkładu mineralnego z Lily Lolo służy mi pędzel Baby Buki- niezwykle miękki, dzięki czemu bardzo dobrze aplikuje się nim sypki podkład na twarz. Do nakładania różu używam skośnego, bambusowego pędzla z Ellite. 

OCZY
Makijaż moich oczu nie jest skomplikowany. Lubię podkreślać swoje brwi i rzęsy i na to głównie stawiam. Do tego celu służy mi paletka do brwi z Pierre Rene, czasami, gdy moje brwi są bardziej niesforne używam żelu do stylizacji z Wibo.  A gdy chcę podkreślić kształt brwi sięgam po brązową kredkę do brwi z Manhattanu
Najbardziej lubię, gdy tusz, którego używam wydłuża rzęsy. Uważam, że w tej roli świetnie sprawdza się tusz z L'Oreal Volume Milion Lashes. Do podkręcania rzęs używam zalotki
KOREKTORY
Nie wyobrażam sobie swojego makijażu bez dobrego korektora. Pod oczy używam korektora L'Oreal True Match, natomiast do ukrywania niedoskonałości służy mi naturalny korektor Felicea. 

BALSAMY, SZMINKI
Zdecydowanie najliczniejsza grupa. Do pielęgncji ust używam balsamu, który pachnie toffi. Był dostępny zimą w Rossmannie. Ponadto używam jeszcze balsamu Lacalut- bardzo dobrze nawilża usta, i pomadki the One z Oriflame. 
Do makijażu ust używam: Golden Rose Matte Lipstick, szminka w Maybelline, szminka z Rimmela, szminki Golden Rose (dwie), szminka Manhattan, szminka Wibo, szminka ( nie wiem z czego :P) błyszczyk z Rimmela, błyszczyk z Manhattanu, błyszczyk z Eveline. 
Większość szminek jest w różnych odcieniach różo. Jedynie błyszczyki wpadają delikatnie w pomarańcz. 

53 komentarze :

  1. nawet sporo tego :D nic nie mam, oczywiście poza pomadką GR! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lily Lolo <33 Zapraszam Cię do mnie na konkurs :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sporo tego;) ja też podejmę się wyzwania ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ciekawią mnie kosmetyki Lily Lolo :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze żadnego z tych kosmetyków ;)
    U mnie post z wyzwaniem we wtorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Capnęłabym ci to Lily Lolo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zastanawiam się ostatnio nad podkładem mineralnym, chciałabym też spróbować Estee Lauder DW. Lubię kredki do ust z Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zastanawiam się ostatnio nad podkładem mineralnym, chciałabym też spróbować Estee Lauder DW. Lubię kredki do ust z Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. lily lolo <3 zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dięki Tobie poznałam wiele nowości, które mnie zaciekawiły :) Będę chciała się im bliżej przyjrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten naturalny korektor mnie zaciekawił :)
    U mnie pojawiło się teraz sporo niedoskonałości, więc korektory są obecnie moim obiektem zainteresowań...Zaraz po kuracji dermatologicznej ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tego wszystkiego, szczególnie pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam taką szminkę z Maybelline w czerwonym opakowaniu - były super i bardzo szkoda, że już ich nie produkują :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się paletka do brwi. Wydaje mi się, że przypasowałaby mi kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. sporo ciekawych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś miałam ten podkład z Pharmacerisi nawet dobrze się u mnie sprawdził. Teraz marzy mi się Etee Lauder Double Wear - byłam nim malowana na ślub znajomych, efekt był super. A mineralny z Lily Lolo jest fantastyczny, lekki i naturalny , też go mam

    OdpowiedzUsuń
  17. Slyszałam o marce Felicea i bardzo mnie ciekawi.

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja mama używa podkładu z Pharmaceris i lubi go.

    OdpowiedzUsuń
  19. Puder mineralny Lili Lolo to jest to co najchętniej bym zabrała sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam większość Twoich ulubieńców i są również moimi :) Szczególnie jeśli chodzi o marki drogeryjne jak wibo, lovely, eveline, loreal. Uwielbiam też golden rose :)

    Bardzo chciałam spróbować tego podkładu od estee lauder, wydaje się ciekawy.

    buziaki!
    teddyandcrumb.blospot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ostatnio próbuję znaleźć jakiś dobry korektor pod oczy ;) Będę mieć go na uwadze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam rozświetlacz z Lovely!

    OdpowiedzUsuń
  23. Gdy kupuję nowe kosmetyki, stawiam też na opinie innych dziewczyn. Uwielbiam szminki Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dużo tego :) i o dziwo u mnie są zupełnie inne kosmetyki bo z twoich nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię tuszę z Loreal, ostatnio zagościł u mnie również rozświetlacz z Lovely ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo ciekawe kosmetyki, ciekawi mnie Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Pomadki Lacalut jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo fajne zbiory:) Mnie ciekawi najbardziej korektor Felicea :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście kosmetyków do makijażu ust masz najwięcej:) Bardzo chciałabym kiedyś wypróbować podkład Estee Lauder.

    OdpowiedzUsuń
  30. ależ doskonały zbiór :) puder mineralny LL bardzo lubię :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale masz dużo kosmetyków do UST :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Kurcze, ale dużo ciekawych kosmetyków. ;) Jestem ciekawa tych podkładów. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Korektora Felicea nie znam. Muszę się mu przyjrzeć ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Szczerze to nie znam nic od Ciebie. Ale zaciekawiły mnie pewne produkty, przyznam szczerze... :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Stosujesz zdecydowanie inne kosmetyki. :) Z Twoich ulubieńców mam jedynie rozświetlacz Lovely i pomadki GR :D

    OdpowiedzUsuń
  36. sporo tego :) z tych produktow mam tylko rozswietlacz z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Trochę tego jest:) Ciekawe produkty!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń
  38. hah większości kosmetyków nie znam, niesamowitw ;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ooo przydatny wpis! W oko wpadły mi Eveline BB Blemish Base, mineralny podkład z Lily Lolo i róż z Eveline. Od dawna szukam różu, który sam w sobie różem nie będzie... chodzi o kolor :D może ten brzoskwiniowy okaże się idealny <3

    OdpowiedzUsuń
  40. mega :D estee lauder tez mam i .. kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam podkład Lily Lolo, świetnie się u mnie sprawdza latem :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja się zraziłam do minerałów :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Znam ten korektor z felice - po prostu świetny!

    OdpowiedzUsuń
  44. Zauważyłam u Ciebie kilka na prawdę ciekawych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie miałam żadnego z przedstawionych przez Ciebie kosmetyków :) Spora kolekcja :) Zaciekawił mnie bardzo korektor Felicea :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Również bardzo lubię podkłady Pharmaceris oraz EL :) Wydaje mi się, że szminki to u większości kobiet najliczniejsza grupa kosmetyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka