Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 20 lutego 2017

ORGANIC SHOP- Organiczny wzmacniający balsam do włosów

Bohaterem dzisiejszego postu będzie rosyjski balsam do włosów o działaniu wzmacniającym z Organic Shop. 


Od producenta:
Skład:
Opakowanie:
Balsam znajduje  się w plastikowej butelce o pojemności 280 ml. Niestety butelka jest bardzo niewygodna. Balsam jest dosyć gęsty i nie chce spływać z opakowania. Trzeba się bardzo namęczyć żeby go wydostać. Ja w końcu zaczęłam go rozcieńczać z odrobiną wody. Na pewno ułatwieniem nie jest również aplikator produktu, jak widzimy na zdjęciu. Myślę, że zamykanie typu press znacznie ułatwiłoby jego aplikację. 
Dostępny jest głownie w sklepach internetowych, kosztuje około 8 zł. 
Konsystencja/ Zapach:
Jak już wspominałam balsam ma dość gęstą konsystencję. Jest to zarówno jego plus jak i minus. Minus dlatego, że trudno wydostaje się z opakowania a plus, ponieważ dobrze nakłada się na włosy i nie spływa z nich. 
Zapach balsamu jest delikatny, lekko ziołowy. Przypomina trochę zapach męskich perfum. 
Moja opinia:
Z działania tego balsamu jestem zadowolona. Pierwsze co rzuca się w oczy po jego użyciu to niesamowicie gładkie i miękkie włosy, dzięki czemu od razu wyglądają na zdrowsze. Włosy lepiej się rozczesują, nie są poplątane, szorstkie czy matowe. Balsam delikatnie je nawilża. Uważam, że do codziennego stosowania balsam jest idealny. 
Niestety balsam jest słabo wydajny. Mi przy codziennym stosowaniu wystarczył na jakieś 3,5 tygodnia. Choć przez pierwszych kilka dni męczyłam się z jego aplikacją. Rozcieńczanie z wodą trochę pomogło, ale czasami przez z to z butelki wyciekała znów za duża ilość kosmetyku. 

Podsumowując,Działanie balsamu jest dla mnie idealne, ale niestety złe opakowanie bardzo mnie do niego zniechęca. Zaaplikowanie kosmetyku na włosy znacznie przedłuża codzienną, wieczorną toaletę.


23 komentarze :

  1. Ciekawy produkt, nie znałam go wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie akurat opakowanie nie sprawiało problemu (miałam inną wersję) natomiast nie zmienia to faktu że lubię te z pompką :) ale i tak produkt broni się działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt w dobrej cenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miejmy nadizeję że producent dopracuje opakowanie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też nie lubię gdy kosmetyk się tak otwiera.
    Ogólnie bardzo ciekawy produkt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym go całego wylała za jednym zamachem hahaha:D

      Usuń
  6. No to niech jeszcze poprawią opakowanie i będzie super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o tym balsamie, ale jeszcze nie miałam okazji go sprawdzić :) Może się pokuszę ;>

    OdpowiedzUsuń
  8. No faktycznie przy gęstym kosmetyku taki typ opakowania nie jest najlepszym rozwiązaniem. Ale dobrze że się spisała w działaniu,

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio bardzo ciekawią mnie kosmetyki naturalne i firma Organic Shop bo jednak jest ona przystepna cenowo dla typowej studentki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawy produkt. Znając moją miłość do eksperymentów ja bym mu pewnie dokręciła pompkę w trakcie używania :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciężkie w obsłudze mają te opakowania, ale ich kosmetyki i tak mi bardzo pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam ten typ butelki z której nic nie chce wypłynąć :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego kosmetyku. Opakowanie mało wygodne, przydałaby się pompka :) Sam produkt ciekawy, widzę że się dobrze spisuje i ta cena :) Godny uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fakt, że ma lej zamiast otworu... ale dobry skład.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam go, ale opakowanie faktycznie mało trafione przy takiej konsystencji :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuszący ten szampon. Może i się na niego zdecyduję? ;)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka