sobota, 26 listopada 2016

Beauty Formulas- nawilżający krem do rąk

Jakiś czas temu otrzymałam miłą przesyłkę marki Equilibra, wktórej do testowania znalazłam miedzy innymi ten nawilżający krem do rąk, niewielkich rozmiarów, ale za to w jak uroczym opakowaniu.A jak się spisuje?

Od producenta:
Opakowanie:
Krem znajduje się w tubce o pojemnośći 30 ml. Opakowanie ma małą zakrętkę o dosć płąskim kształcie, która często wyślizguje mi się z rąk. Jednak wolę jak kosmetyk ma dużą solidną zakrętkę, ewentualnie pompkę. Tym bardziej krem do rąk, który często nosze przy sobie w torebce. Za to bardzo podoba mi się szata graficzna opakowania, która jest w bardzo ładnym różowym kolorze. 

Konsystencja/ Zapach:
Krem ma bardzo przyjemną, lekką konsystenjce. Szybko wchłania się w skórę, nie pozostawia żadnej, tłustej warstwy,
Zapach kremu jest słodki, bardzo delikatny. Dosyć długo utrzymuje się na skórze.
Moja opinia:
Z działania kremu jestem nawet  zadowolona. Używałam go głównie w chłodniejsze dni i jeśli teraz się sprawdził to śmało moge powiedzieć, że jest to całkiem dobry kosmetyk. Moje dłonie jesienią i zimą robią się bardzo szorstkie i suche i zazwyczaj kremu, które sprawdzały się latem o tej porze już nie działają tak dobrze. Dlatego swoje ,,letnie" kremy zamieniam na śilnie nawilżajace i natłuszczające. Co często wiązało sie z tym, że krem pozostawiał bardzo tłustą warstwę na dłoniach. 
Z tym kremem było inaczej. Bardzo dobrze nawilżał dłonie, pozostawiał je miękkie i gładkie. Uczucie spięrzchnięcia i przesuszenie bardzo szybko mijało, a mimo to na dłoniach nie czułam tłustego filmu.
Minus tego kremu jest taki,że uczucie nawilżenia nie jest trwałe, dość szybko mija. Przez to po krem sięgałam bardzo często i wystarczył mi na 2 tygodnie stosowania. 

Podsumowując, Gdyby nie to, że efekty, które daje krem są dość krótkotrwałe mołabym go nazwać swoim ulubionym kremem. A tak zimą wracam do swoich sprawdzonych kremów, choć też nie do końca idealnych. 

41 komentarzy :

  1. Fajnie, że ci się sprawdził. Ja go jeszcze nie miałam :)
    Mogłabyś kliknąć w linki w poście TUTAJ ? Dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Lovely post dear! Have a great weekend! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kremik, ja cały czas zapominam kremu do rąk nałożyć i mam cały czas suche dłonie

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie słodkie zapachy :) chciałabym go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam go ;) teraz używam czerwonego Garniera też jest fajny

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm ja potrzebuję mega silnego nawilżenia :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam krem naprawczy do rąk marki MARIZA

      Usuń
  7. Ten krem sobie odpuszczę, skoro nie daje długotrwałego efektu. Ostatnio po kremach mam bardziej suchą skórę niż przed ich zaaplikowaniem.

    Pozdrawiam,
    http://tamczytam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne opakowanie, typowo kobiece :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam jeszcze o tym kremie :) Szkoda, że lepiej nie nawilża ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prezentuje się bardzo łanie tylko szkoda, że krótkotrwałe działanie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda,że średniak z niego. Ja od niedawna stosuje krem cztery pory roku z masłem mango&masłem shea i muszę powiedzieć,że bardzo go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Obecnie moje dłonie są w gorszej kondycji i szukam czegoś co da dłuższy efekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Opakowanie mi się bardzo spodobało :) szkoda tylko, że ma takie krótkie działanie i tzeba używać często.

    OdpowiedzUsuń
  14. DObrze że się sprawdzził :* Ja aktualnie używam Kremik od Bani Agafii :) Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. To zdecydowanie nie dla mnie skoro nawilżenie krótkotrwałe ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Opakowanie kremu jest śliczne :)
    Szkoda, że krótkotrwale nawilża...
    Obserwuję! :)
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię stosować różne kremy do rąk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Opakowanie jest urocze, szkoda jedynie, ze nie działa dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. na moje dłonie zimą działa tylko czyste masło shea :D bo pękam... aż do krwi :/
    opakowanie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zawsze się zachwycam takimi opakowaniami:D
    Szkoda, że nie nawilża na długo;/

    OdpowiedzUsuń
  21. podoba mi się szata graficzna tubki:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Chciałabym go przetestować. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Awesome product! Thanks for sharing dear
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że pielęgnuje krótko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Szybko udało Ci się go zużyć : Mi zużywanie kremów do rąk schodzi wielki :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się opakowanie tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę przetestować , może u mnie się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  28. opakowanie faktycznie bardzo ładne :) ale ja również jestem zwolennikiem dużych nakrętek lub pompek :) szczególnie w przypadku kremu do rąk, gdy ręce po jego nałożeniu są dość śliskie :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja kremów do rąk nie używam, ale muszę przyznać, że zdjęcia są naprawdę zachęcające do zakupu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja muszę się zaopatrzyć w jakiś krem do rąk :) Chyba własnie sięgnę po ten

    OdpowiedzUsuń
  31. Opakowanie kremu bardzo fajne, nie używałam nigdy go może w najbliższym czasie się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Opakowanie żywcem ściągnięte z opakowań kremów L'Occitane, ale widzę, że ostatnio wiele marek się nimi inspiruje. Różnica jest taka, że kremy L'Occitane są bardzo mocno nawilżające, a przez to wydajne. Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja dostałam kremik o zapachu ambry - jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  34. kremów do dłoni nigdy nie za mało:P

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka