Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

czwartek, 27 kwietnia 2017

ELPHA PHARM- krem do stóp odświeżający i usuwający zmęczenie

Jakiś czas temu w ramach współpracy z Elfa Pharm, otrzymałam paczkę pełną kosmetyków do przetestowania, a w niej znalazł się między innymi ten o to krem do stóp odświeżający oraz usuwający zmęczenie. 

Od producenta:
Skład:
Opakowanie:
Krem znajduje się w tubce o pojemności 75 ml.  To co na pierwszy rzut oka zachwyca w tym kremie to właśnie szata graficzna, w której dominują kolory zielone. Już sama szata graficzna przywołuje na myśl odświeżające działanie kremu. Dzięki  matowej powłoce nie wyślizguje się z dłoni podczas aplikacji kosmetyku.
Cena kremu to około 10 zł. 
Konsystencja/ Zapach:
Krem ma delikatnie zbitą a zarazem lekką konsystencję, która  dobrze się rozprowadza, szybko wchłania nie pozostawiając po sobie smug  ani  tłustej czy lepkiej warstwy. Nie mamy uczucia śliskich stóp przez dłuższy czas. Wystarczy niewielka ilość dzięki czemu jest on bardzo wydajny.
Zapach kremu jest bardzo świeży, za co w sumie polubiłam go po pierwszym użyciu. 
Moja opinia:
Trzeba pamiętać, że krem ten nie ma wielkich właściwości pielęgnacyjnych, Ma za to odświeżać stopy, przynosić mi ukojenie na przykład po ciężkim dniu. I pod takim kątem właśnie go testowałam.  I rzeczywiście,krem dzięki swojemu odświeżającemu zapachowi, bardzo szybko przynosi ulgę zmęczonym stopom. Zaraz po użyciu ma się wrażenie, że zaczynają oddychać. Ponadto producent zapewnia, że regularne stosowanie kremu pomaga utrzymać prawidłowy stan ścian naczyń krwionośnych. Mam nadzieję, że używanie tego kremu zaowocuje w przyszłości. , 
Podsumowując,  Krem polecam osobom, które nie oczekuję od kremu do stóp za dużych właściwości pielęgnacyjnych. Za to krem idealnie sprawdzi się w usuwaniu zmęczenia i przywracaniu komfortu zmęczonym stopom. 

20 komentarzy :

  1. Pamiętam ze kiedy miałam jakiś krem do stóp który dawał uczucie chłodu, w lecie po całym dniu był zbawieniem dla stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam go zimą i generalnie miło wspominam, ale problemów ze stopami nie mam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny dla osób, które spędzają cały dzień na nogach. Ja niestety potrzebuję porządnej dawki nawilżenia i odżywienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli faktycznie usuwa zmęczenie stóp to mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go gdzieś w zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam ten problem że nie znoszę smarowania stóp ;(

    OdpowiedzUsuń
  7. To chyba będzie HIT na gorące lato!

    OdpowiedzUsuń
  8. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Firmę lubię, więc chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ten kremik i bardzo często z niego korzystam, ma śliczny zapach :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że w ciąży i przy puchnięciu nóg by się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nieeeee, nie lubimy smarować stóp :P Nawet wspaniałym kremem świata nie chcemy tego robić xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam tego kremu, ale wydaje się być fajny. Opakowanie jest bardzo ładne i cena też nie wysoka.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tego ziomka;) do stóp używam kremów do rąk;p

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie, że tak dobrze odświeża stopy

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam go, a kremy do stóp to u mnie produkt nieistniejący, wklepuję zwykle to, co mam do rak :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Na lato może to być całkiem przyjemny kosmetyk, choć ja od lat nie używałam już kremu przeznaczonego specjalnie dla stóp :) Najczęściej smaruję je kremem do rąk lub maścią jeśli mam w planach coś bardziej odżywczego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio polubilam sie z marka FussWohl.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka