Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

piątek, 9 września 2016

PROsalon professional- odżywcza maska kokosowa

Dzisiejszy post dotyczyć będzie pielęgnacji włosów, dlatego dzisiaj podzielę się z Wami opinią na temat odżywczej maski do włosów z linii Prosalon professional z firmy Chantal.
Od producenta:
Doskonała do pielęgnacji wszystkich rodzajów włosów, a w szczególności do włosów słabych, suchych i łamliwych. Wzbogacona o proteiny soi i ekstrakt z kokosa, które mają silne działanie odżywcze. Składniki aktywne pomagają zachować właściwy poziom nawilżenia, sprawiają, że włosy odzyskują sprężystość i elastyczność. Tworzą film ochronny wokół włosa, dzięki czemu są one wygładzone oraz łatwo się rozczesują. Po zastosowaniu maski włosy zyskują zdrowy wygląd i połysk, nie elektryzują się oraz są bardziej podatne na układanie. Łagodny kokosowy zapach działa relaksująco i odprężająco.
Skład:
Opakowanie:
Maska o pojemności 1000 g  znajduje się w dużym pomarańczowym opakowaniu wykonanym z solidnego plastikuPlastikowy słój zakręcany jest białą nakrętką wyposażoną w pompkę, która ułatwia dozowanie maski podczas aplikacji. Jak dla mnie rozwiązanie genialne, bo nie trzeba wkładać ręki do słoja. 
Cena maski to około 20 zł. 

Konsystencja/ Zapach:
Konsystencja maski jest średnio gęsta - ani rzadka ani gęsta. Bez problemu rozprowadza się  po włosach. 
Jeśli chodzi o zapach to wyczuwalny jest kokos, ale nie jest to jakaś intensywna woń, raczej delikatna nuta. Przez jakiś czas po spłukaniu utrzymuje się na włosach, co mnie bardzo cieszy.
Moja opinia:
Maski używałam 1-2 razy w tygodniu. Mam teraz kilka nowych masek i muszę jakoś rozplanować ich używanie. Uważam, że maska bardzo dobrze spełnia swoje zadanie, czy odżywia włosy- stają się one miękkie i nawilżone. Zdecydowanie łatwiej się rozczesują Maska nie obciąża włosów. Czsami zdarzyło mi się nałożyć jej trochę za dużo, a mimo to po spłukaniu włosy były puszyste i odpowiednio dociążone i jak obiecuje producent łatwiej się układają. 

Podsumowując,w mojej opinii obietnice producenta są w 100% spełnione. Cieszę, się, że mam tak dużą pojemność maski, bo będę mogła się nią długo cieszyć. 

43 komentarze :

  1. ja bym jej używała wieki i stulecia xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi Kallos szybko ucieka :P Ale używam go też do depilacji :D
      Poza tym sięgają po niego dodatkowe łapki siostry jak zużyje swoją odżywkę :P

      Usuń
  2. Jak widzę kokos to aż się uśmiecham :) uwielbiam wszystko co z nim związane :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem zdziwiona ceną, za taką pojemność ? Myślę że warto chociaż spróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. Spora maska ;) Lubię takie pojemności bo troszkę więcej posłużą ;) A do tego uwielbiam zapach kokosa ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widać, że bardzo fajna maska, przydałaby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej maski. Pierwszy raz ją widzę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę duża pojemność tej maski, ja wolę jednak produkty do włosów o pojemnošci 250-300 ml :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To coś zdecydowanie dla mnie! Uwielbiam kokosowe produkty, szczególnie jeśli chodzi o włosy. Taka pojemność też jest dla mnie ok, będzie na dłużej. Aktualnie mam maskę o zapachu latte, ale kiedy się skończy z pewnością sięgnę po tą :)

    buziaki!
    Zapraszamy na nowy wpis u nas na teddyandcrumb.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chętnie wypróbuję ale jak dorwe mniejszą wersję bo mi szybko się nudzą maseczki do włosów :) a z tego co się orientuję to hebe ma mniejsze warianty i też z pompką :) zazwyczaj używam kallos :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Marka jest mi znana, ale nie miałam żadnego produktu z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  11. I am loving the post so much! Have a nice weekend:)

    irenethayer.com

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze, że nie obciąża włosów bo czasem tez lubie sobie nalożyć nie co za dużo na czuprynę

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zapach kokosu, więc jak przetestuję inne to na tą się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię produkty do włosów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widziałam tę maskę u siebie w sklepie fryzjerskim, ale jakoś sceptycznie podchodzę do wszystkiego, czego recenzji nie czytałam i jednak rzadko kupuję takie produkty. Teraz mnie jednak przekonałaś i skuszę się gdy tylko zacznę znowu używać silikonów :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwszy raz widzę, ale musi być bardzo dobra skoro ją chwalisz :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Będzie moja jak ją zobaczę w sklepie

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze wiedzieć, że się sprawdza i spełnia swoje zadania

    OdpowiedzUsuń
  19. Zawsze ciekawi mnie wszystko co kokosowe :) Jak dotąd nie spotkałam się z tą maską, ale wydaje się być godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Miałam tą maseczkę i była to jedyna maska, którą wykończyłam do cna ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy jeszcze nie widziałam takiego opakowania, super!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Koniecznie muszę spróbować :) Uwielbiam takie maski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Pewnie działa podobnie jak moja ulubiona z Kallosa :) Plus za wygodne opakowanie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Akurat szukam czegoś takiego, chętnie przetestuję ten produkt ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawa maska, bardzo duży plus za pomoc w rozczesywaniu włosów z którymi mam zawsze problem.

    OdpowiedzUsuń
  26. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubie kokos w kosmetykach :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie widziałam tej maseczki. Moje włosy chyba nie zareagowałyby na nią dobrze - ma całkiem wysoko w składzie proteiny + kokos - mogłaby mi zrobić puch zamiast włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ogólnie wole mniejsze pojemności ale maska mnie zaciekawiła .

    OdpowiedzUsuń
  30. Ponieważ uwielbiam wszystko co kokosowe, z przyjemnością wypróbuję kiedys tę maskę.

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka