Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

wtorek, 16 stycznia 2018

JANTAR- maska nawilżająca do każdego rodzaju włosów

Pielęgnacja włosów suchych, puszących się wymaga szczególnej pielęgnacji. U mnie ten problem nasila się szczególnie zimą dlatego właśnie wtedy staram się zdecydowanie bardziej uważniej dobierać kosmetyki.  Jakiś czas temu do pielęgnacji moich włosów dołączyła nawilżająca z Jantara. 


Od producenta:

Opakowanie:
Maseczka znajduje się w saszetce o pojemności 20 g. Mi wystarcza na jedno użycie. 
Jej cena to około 4 zł. 

Konsystencja/ Zapach:
Maseczka ma przyjemną, budyniową konsystencję. Bardzo dobrze rozprowadza się po włosach. Nie spływa z nich. 
Zapach jest typowy dla kosmetyków Jantara. Mi przypomina męskie perfumy. 

Moja opinia:
Zgodnie z zaleceniami producenta maskę nałożyłam na umyte i osuszone ręcznikiem włosy. Po umyciu  i wysuszeniu, włosy są bardzo miękkie i sypkie, bardzo łatwo się rozczesują. Ponadto są dociążone i wygładzone, nie ma mowy o puszeniu się włosów.  Wielkim plusem jest dla mnie to, że są lekko odbite od nasady, co również przypisuję jej działaniu. Włosy nie są splątane

Podsumowując, Maska okazała się bardzo dobrym produktem, podobnie jak inne z janta, które zazwyczaj dobrze się u mnie sprawdzają.  Idealanie nawilża i wygładza włosy oraz dodaje im objętości. Zdecydowanie polecam :)

17 komentarzy :

  1. Fajnie, że nie pląta włosów. Ja z moimi mam ciągły problem w tej kwestii.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z marki Jantar używałam tylko chyba wszystkim znaną wcierkę do włosów ;) Jest ta maska w pełnometrażowym wydaniu czy tylko saszetki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji korzystać z produktów tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie Jantary też się dobrze sprawdzają a tej maski jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Maski z Jantara jeszcze nie miałam, ale po Twojej recenzji mam ochotę po nią sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię firmę Jantar ale tej maski jeszcze nie miałam. Koniecznie muszę jej spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie wypróbuję jak ją spotkam :) Może i moje włosy wygładzi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mnie! Lubię takie produkty, myślę, że by się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji poznać, choć pewnie bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam okazję używać i mimo że skład nie powala efekty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam okazję używać i mimo że skład nie powala efekty są super :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja kosmetyki jantar będę dopiero poznawać

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie stosowałam jeszcze niczego z tej marki, ale wcierkę mam w zapasach.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze nic z Jantara, ale skoro ta maska dodaje objętości włosom to mogłabym wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z Jantara mialam tylko szampon, ale sprawdzil sie dosc srednio

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka