Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

środa, 24 stycznia 2018

Neutrogena- skoncentrowany krem do rąk

W dzisiejszym wpisie zaproszę Was na recenzję kremu do rąk z Neutrogeny, którego używam już od jakiegoś czasu. Jesteście ciekawi jak sprawdza się podczas tych chłodnych zimowych dni? Zapraszam.


 Od producenta:
Opakowanie:
Krem znajduje się w  białej tubce o pojemności 50 ml . Dzięki tej niewielkiej pojemności krem idealnie nadaje się do torebki, gdzie oczywiście głównie go nosiłam.
Cena kremu to około 11 zł. 

Konsystencja/Zapach:
Krem ma delikatną, żelową konsystencję. Bardzo szybko się wchłania, dlatego według mnie jest to krem idealny do smarowania dłoni w ciągu dnia. 
Krem jest bezzzapachowy, Jak dla mnie mógłby jednak trochę pachnieć. 
Moja opinia:
Krem rzeczywiście doskonale odżywia skórę rąk. Zaraz po jego aplikacji jest ona miękka, gładka i nawilżona. Efekt ten utrzymuje się dość długo. Skóra moich dłoni nie jest mocno przesuszona, dlatego dla mnie nawilżenie, które daje krem jest wystarczające. Nawet zimą, gdy dłonie narażone są na działanie zimnego wiatru czy mrozu, przez co skóra staje spierzchnięta działanie kremu pozwoliło ją ukoić i zregenerować.  Krem ten jest dedykowany osobom, które posiadają suchą i wrażliwą skórą i myślę, że działaniem kremu byłyby usatysfakcjonowane. 

Podsumowując, Krem bardzo pomógł moje skórze i myślę, że będzie mi jeszcze długo towarzyszył. 

21 komentarzy :

  1. KRemów nigdy dosyć mam w każdym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam ten krem i niestety odpadł na samym początku, bardzo długo się u mnie wchłaniał :( A nie lubię mieć filmu na dłoniach :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę zatem koniecznie wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam go kiedyś i był całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapomniałam o tym kremie, a pamietam, ze bardzo mi sie sprawdzał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Neutrogena to mój balsamowy faworyt, muszę wypróbować ten krem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś go miałam i nie był zły z tego, co pamiętam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś moja skóra nie do końca się z nim dogaduje, za to z kremem do twarzy na zimę super :)
    właśnie wczoraj wstawiłam jego recenzję :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam takiego kremu, ale dla mnie chyba byłby zbyt ciężki, aczkolwiek polecę siostrze, gdyż ona ma mocno wysuszone dłonie bardzo często :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wypróbowałabym tego kremu. Lubię tego typu produkty, zwłaszcza zimą gdy dłonie są bardziej podatne na wysuszenie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Teraz przy tych częstych myciach rąk z powodu panującej grypy przyda się coś dobrego do nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja kolezanka mi go kiedys podrzucila, ale zupelnie nie podobala mi sie jego konsystencja

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten krem i jest o nim przygotowana recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja niestety za kremami Neutrogeny nie przepadam, ich składy kompletnie nie sprawdzają się na mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy go nie miałam, ale wydaje się zachęcający :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam go i jestem zadowolona ;-)

    Przypominam o Walentynkowym konkursie :)
    Zapraszam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie te kremy się nie sprawdziły. Najbardziej lubię krem z olejem konopnym z TBS :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam i również bardzo lubiłam :)
    www.blisko-lasu.pl

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka