Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

sobota, 20 stycznia 2018

SELFIE PROJECT- płyn micelarny

W dzisiejszym poście chciałam Wam przedstawić mój niedawny zakup, czyli płyn micelarny Selfie Protect. 


Od producenta
 Skład:
 Aqua, PEG-6 Caprylic/Capric Glycerides, Zinc PCA, Panthenol, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Capryloyl Glycine, Xylitylglucoside, Hexylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Trideceth-9, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Parfum, Citral, Geraniol, Limonene, Linalool. 

Opakowanie:
Płyn znajduje się w przeźroczystej, niewielkiej butelce o pojemności 250ml, z ładną i ciekawą szatą graficzną, która na pewno przyciąga wzrok.Zamykanie butelki to zakrętka z ,,klikiem'' z niewielkim otworem. Opakowanie jest lekkie i bardzo poręczne. Na etykiecie przeczytamy wszystkie niezbędne informacje dotyczące produktu. Cena produktu to około 10 zł. 

Konsystencja/Zapach:
Płyn  ma oczywiście lekką, wodnistą konsystencję. 
Zapach tego płynu bardzo mi się podoba, jest delikatny, świeży - aloesowy. 

Moja opinia:
Płynu micelarnego Selfie Project używam już od około miesiąca i przyznam się, że jestem z niego bardzo zadowolona. 
Dzięki swojej delikatnej, wodnistej konsystencji preparat ten nie podrażnia skóry i używam go także do zmywania makijażu oczu Jest dla nich bardzo delikatny. Bardzo dobrze sobie radzi ze zmyciem tradycyjnego tuszu, pudru, podkładu czy szminki.
Płyn bardzo szybko się wchłania w skórę i nie pozostawia nieprzyjemnego uczucia lepkości. Demakijaż z jego użyciem jest naprawdę prosty. 

Podsumowując, Płyn bardzo pozytywnie mnie zaskoczył i jest to kosmetyk do którego będę wracać. 

20 komentarzy :

  1. Nazwa marki tylko trochę śmieszna ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam jeszcze kosmetyków tej marki. Jeszcze :D Ostatnio sporo osób o nich pisze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Płynu nie znam
    Mam krem tej marki ale czeka jeszcze na wypróbowanie

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam tego kosmetyku, ale ma dobry stosunek jakości do ceny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raczej nie kupię nic z tych produktów. Skład odstrasza. Dla wrazliwyh cer niewskazny .

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używam tego typu produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię kosmetyki tej firmy. Obecnie używam czasem kremiku matującego, fajnie się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ta seria kompletnie nie jest dla mojej cery, więc po ten micel raczej nie sięgnę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam go i był całkiem ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam jeszcze styczności z tym płynem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam kompletnie tej firmy. Po raz pierwszy ja widze.
    Obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie w kolejce czeka zel tej marki. Zobaczymy, jak bedzie sie sprawdzal :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Może kiedyś się skuszę, choć jak o płyn micelarny chodzi wolę większe pojemności :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja poki co mma biodermę niezawodną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś się skuszę :) U mnie od jakiegoś czasu są głównie micele Vianek lub Sylveco :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super, że zmywa nawet tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super,że się sprawdził, mi płyn do demakijażu nie chce zmywać tuszu, więc jak płyn micelarny daje rade to już naprawdę extra :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka