Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

środa, 3 stycznia 2018

Perfecta Beauty, serum intensywnie regenerujące

W dzisiejszym wpisie przedstawię Wam recenzję intensywnie regenerujacego serum od Perfecty.


  Od producenta:
Opakowanie:
Serum zamknięte zostało w saszetce o pojemnosci 10 ml. Taka pojemność wystarczyła mi na 4 użycia. 
Cena serum to około 3 zł.

Konsystencja/Zapach:
Serum ma konsystencję dość gęstego kremu. Nie wchłania się natychmiastowo, trzeba chwilę poczekać. Nadaje się pod makijaż, nie roluje podkładu. 
Zapach jest świezy, dość intensywny.  

Moja opinia:
Jak już wspomniałam serum wystarczyło mi na 4 użycia. Trzy razy użyłam go na noc, raz pod makijaz. Ze względu na jego konsystencję za kazydym razem nakładałam cienką warstwę. Najbardziej zależało mi na odświeżeniu cery. A jak się sprawdziło? Niestety ja nie zauważyłam żadnych efektów. Wręcz przeciwnie, mam wrażenie, że serum trochę zapchało mi skórę. Po nocy wyskoczyło mi trochę drobnych krostek. 
Serum nie podrażnia ani nie wysusza skóry. 

 Podsumowując,u mnie niestety serum się nie sprawdziło i więcej po niego nie siegnę. 
 

23 komentarze :

  1. Jak zapycha to i ja nie sięgnę :) Nie dla mnie ono :/ Ja obecnie używam serum Bielendy z zieloną herbatą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam i miałam podobne odczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam ,no i raczej się nie skuszę..

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, choć ja jakoś nie mam przekonania do ich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. A już myślałam, że tylko u mnie maseczki Perfecta nie zdają egzaminu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie brzmi zbyt dobrze, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety podzielam opinię, na mojej skórze również się nie sprawdziła :(

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie tez sie ona nie sprawdziła niestety...

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że u Ciebie wyszła klapa :/

    OdpowiedzUsuń
  10. poluje ne to serum i nigdzie nie ma

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda, że zamiast pomóc tylko pogorszyło stan Twojej skóry :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakoś nie przepadam za tą marką ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja skóra wybitnie nie lubi tej marki. Albo podrażni, albo zapcha.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie przepadam za maskami od Perfecta. Polecam tę z Bielendy.

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie również się nie sprawdziło... Zapychało skórę i piekła mnie skóra...

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka