Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

sobota, 19 maja 2018

Dermena Szampon zapobiegający wypadaniu włosów, stymulujący odrastanie włosów.

W dzisiejszym wpisie chciałabym zaprosić Was na podsumowanie mojej kuracji włosów szamponem hamującym wypadanie i stymulującym odrastanie włosów Dermena. Na wiosnę i jesień moje włosy są znacznie osłabione przez co łamią się, rozdwajają i znacznie bardziej wypadają. Zawsze w tym okresie próbowałam ratować je różnymi suplementami, tym razem dzięki współpracy z marką Dermena siegnęłam własnie po ich szampon. 

Od producenta:

Skład:
Opakowanie:
Szampon zamknięty został w plastikowej butelce o pojemności 200 ml. Ma wygodny aplikator i zamykanie typu klik, dzięki czemu dozuje się odpowiednią ilość kosmetyku. 
Jego cena to około 20 zł. Po więcej informacji na temat szamponu i marki Dermena zapraszam tutaj

Konsystencja/Zapach:
Szampon ma dosyć rzadką konsystencję i brązowy kolor. 
Jego zapach jest dość intensywny, ziołowy ,ale nie uciążliwy i nie utrzymuje się na włosach.


Moja opinia:
Po pierwszym użyciu szampon zauważyłam poprawę  kondycji moich mokrych włosów. Nie plątały się, a po wyschnięciu łatwo się rozczesywały. 
Po wysuszeniu włosy ładnie się błyszczą, są gładkie, lejące, sypkie i bardzo miękkie. 
Po dłuższym stosowaniu szamponu zauważyłam znaczną poprawę. Przede wszystkim w wannie nie zostaje już tyle włosów co kiedyś. Również podczas czesania włosów zostaje ich naprawdę mniej na szczotce.  Co więcej stosując szampon po około 5 tygodniach zauważyłam bardzo dużo nowych ,,baby hairów" w okolicy czoła. 

Podsumowując, Ja szczerze polecam ten szampon. Myślę, że gdy znów dopadanie mnie problem wzmożonego wypadania włosów to sięgnę po duet, czyli szampon i odzywkę z tej serii. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka