Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

czwartek, 31 maja 2018

Flos-lek eye care expert- delikatny krem pod oczy do skóry wrażliwej

Cześć, dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję nawilżajacego kremu pod oczy do skóry wrażliwiej od Flos-lek Zapraszam.

 Od producenta/skład:
Opakowanie:
Krem zamknięty został w tubce o pojemności 30 ml.  Pojemność jest dosyć spora jak na krem oczy. Aplikator kremu jest taki sam jak przy zwykłych kremach, przez co czasami wyciskało mi się za duzo kosmetyku. 
Cena kremu to około 16 zł. 
Konsystencja/Zapach:
Krem ma dosyć gęstą i tłustą konsystencję, która przez jakiś czas pozostaje na skórze. Przez to używałam  go głównie na noc. Czasami na dzień, gdy używałam cięższych korektorów, ale ogólnie nie powoduje ważenia się korektoru. 
Ma bardzo delikatny zapach, prawie niewyczuwalny zapach. 
Moja opinia:
Krem delikatnie nawilża moją skórę wokół oczu. Może nie jest to stuprocentowe nawilżenie, ale czuć, że skóra jest miękka, sprężysta i odżywiona. O wiele lepiej wygląda. Krem ten fajnie współpracuje z korektorem pod oczy. Nawilża skórę, przez co automatycznie przedłuża nam trwałość makijażu. Absolutnie nie powoduje rolowania się produktów, nie sprawia wrażenia ciężkiego oka, nie tłuści okolic oczu. Producent zapewnia, że krem spłyca i wygładza drobne zmarszczki. Ja niedawno zauważyłam już pierwsze drobne zmarszczki w tych okolicach. I nie spodziewałam się po tym kremie ich usunięcia i  w tej kwestii krem nie zadziałał.  
Krem nie podrażnił ani nie uczulił skór. Nie spowodował pieczenia oczu, gdy odrobina dostała się do środka. 


Podsumowując, z kremem bardzo się polubiłam. Jego wielkim plusem jest pojemność i oczywiscie efekt nawilżenia skóry. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka