Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

sobota, 26 maja 2018

ELFA PHARM krem do rąk z olejem kokosowym

W dzisiejszym wpisie zaparaszam Was na recenzję nawilżającego kremu do rąk Dr. Sante.


 Od producenta:
Skład:
Opakowanie:
Krem zamknięty został w opakowaniu o pojemności 75 ml. Szata graficzna utrzymana w szaro-brązowych kolorach. 
Cena kosmetyku to około 7 zł.

Konsystencja/Zapach:
Konsystencja kremu jest lekka. Zgodnie z obietnicami producenta krem szybko się wchłania. 
Zapach jest dosyć intensywny, pięknie pachnie kokosem.
Moja opinia:
Krem rzeczywiście doskonale odżywia skórę rąk. Zaraz po jego aplikacji jest ona miękka, gładka i nawilżona. Efekt ten utrzymuje się dość długo. Skóra moich dłoni nie jest mocno przesuszona, dlatego dla mnie nawilżenie, które daje krem jest wystarczające. Kremu używałam latem dlatego ta lekka, szybko wchłaniająca się konsystencja była idealna. Bo o  ile zimą akceptują i nawet lubię kremy, które pozostawiają na skórze lekką, tłustawą warstwę to latem jest to dla mnie niedopuszczalne.  Jestem bardzo ciekawa jak krem spisałby się zimą, gdy moje dłonie potrzebują zdecydowanie więcej odżywienia i nawilżenia. Ale coś mi się wydaje, że i wtedy krem by się spisał. 
Podsumowując,krem bardzo polubiłam i z chęcią będę do niego wracać. 

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka