Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

niedziela, 31 lipca 2016

JANDA- głęboka regeneracyjna maseczka na dobranoc

 Dzisiaj przygotowałam dla Was post na temat bardzo dobrej maseczki z retinolem marki Janda.
Od producenta:
Doskonała, bogata maska, o kremowej konsystencji z czystym retinolem, o silnym działaniu odbudowującym, regenerującym i przeciwstarzeniowym. Dopasowana do potrzeb skóry dojrzałej, suchej i normalnej. Naprawcza baza farmaceutyczna doskonale wzmacnia i regeneruje naskórek, a retinol działa na odnowę głębokich struktur skóry m.in. stymuluje produkcję kolagenu. Sposób użycia: Maskę nanoś na oczyszczona skórę twarzy, szyi i dekoltu, 2-3 razy w tygodniu. Nie wymaga spłukiwania, Lekkie, przejściowe zaczerwienienie i łuszczenie skóry może być objawem silnego działania retinolu. Ustępuje w krótkim czasie.

Skład:
Aqua/Water, Butyrospermum Parkii (Shea Butter), Paraffinum Liquidum, Caprylic/Capric Triglyceride, Glycerin, Ethylhexyl Stearate, C10-30 Cholesterol/Lanosterol Esters, Petrolatum, Cetearyl Alcohol Arachidyl Alcohol,
Dimethyl Isosorbide, Glyceryl Stearate, PEG-100 Stearate, Behenyl Alcohol, 
Tocopheryl Acetate, Rosa Hybrid Flower Extract, Allantoin, Retinol,
Hyaluronic Acid, Tocopherol, Wheat (Triticum Vulgare) Germ Extract, 
Saccharomyces Cerevisiae Extract, Sodium Hyaluronate, Pentaerythrityl Distearate, Polyacrylate Crosspolymer-6, Arachidyl Glucoside, Disodium EDTA, PEG-8, Propylene Glycol, Polysorbate 20, Ascorbyl Palmitate, Ascorbic Acid, Citric Acid, Parfum/Fragrance, Methylparaben, Propylparaben, Citronellol, Geraniol, Hydroxycitronellal, Limonene, Linaloo
Opakowanie:
Opakowanie składa się z 2 saszetek, które mi wystarczyły na 4 zużycia. Cena maski to około 5 zł. 

Konsystencja/ Zapach:

Maska ma bogatą i treściwą konsystencję. Ale na szczęście nie zapycha skóry, czego na początku trochę się obawiałam.
Zapach jest bardzo delikatny i przyjemny. 

Moja opinia:

Moja skóra bardzo dobrze toleruje retinol, dlatego, gdy tylko widzę go w składzie, taki  kosmetyk ląduje w moim koszyku. Nie inaczej było z tą maską. Maskę aplikowałam na noc. A rano? Rano skóra była nawilżona miękka i miła w dotyku. Zdecydowanie bardziej odżywiona. Producent ostrzega przed możliwym wystąpieniem łuszczenia się skóry. U mnie nic takiego się nie pojawiło. Może moja skóra jest przyzwyczajona już do mocniejszych kosmetyków. 

Podsumowując,Maseczkę polecam wszystkim tym, którzy chcą nawilżyć i wygładzić swoją skórę,  

35 komentarzy :

  1. Moja skóra również uwielbia retinol :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie, z chęcią wypróbuję jej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją w szufladzie, muszę użyć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. to mi by się przydała taka maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Retinol w sumie daleko w składzie...Martwi mnie natomiast ta parafina, która jest dość wysoko :( Mogłaby mnie zapchać...

    OdpowiedzUsuń
  6. mam jedną maseczkę z jandy:) a krem, który też otrzymałam, zabrała mi mama:P

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę ten skład nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie miałam okazji używać kosmetyków tej marki,ale z tego co widziałam w jej asortymencie,to raczej nie znajdę nic dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo dobrego słyszałam o kosmetykach Janda :)

    OdpowiedzUsuń
  10. parafina - 3 razy nie, dziękujemy :D
    nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie widziałam wcześniej tej maseczki, świetnie że u Ciebie się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja skóra również lubi retinol, więc chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie spróbuję. Uwielbiam kosmetyki, które działają kiedy my śpimy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. So precise and detailed thanks!Have a great week! xx

    OdpowiedzUsuń
  15. Używałam tej maseczki i skóra na brodzie mi się łuszczyła, ale na policzkach i nosie działała cuda więc nadal ją kupuję tylko używam właśnie tam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo chętnie wypróbuję tą maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Moja mama stosowała ją kilka razy i widziałam, że jej cera była w lepszej kondycji.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa jest ta maseczka :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Byłam ciekawa tej marki. Chętnie spróbuję gdyż często korzystam z masek .

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam tej maseczki, ciekawa jestem jak u mnie retinol działał bo w sumie nie zwracalam na to uwagi czy moje maseczki go mają :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam wszelakie maseczki, tych jeszcze nie miałam okazji używać;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak ją znajdę z przyjemnością zakupie. =)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem bardzo ciekawa, jak by się u mnie sprawdziła, bo skład nie do końca mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawa maseczka, ale do skóry suchej i normalnej to nie dla mnie :) Moja jest tłusta :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ze względu na parafinę nie skuszę się :(

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam takie miniaturkowe maseczki, mam ich pełno w domu :)
    Świetna recenzja ;D

    OdpowiedzUsuń
  27. A mnie szczerze jakoś Janda nie specjalnie interesuję, jakoś nie trafia ta marka do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie miałam żadnego produktu tej marki ani nie stosowałam podobnych maseczek, ale może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią wypróbowałabym tą maseczkę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Moja skóra też uwielbia retinol, chętnie wypróbuję tę maseczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Czasem stosuję takie maski, jednak z tej marki nie miałam jeszcze żadnej

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka