Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

środa, 20 lipca 2016

YVES ROCHER-Energizujący żel pod prysznic i do kąpieli

Z marką Yves Rocher znałam się dotąd jedynie z recenzji ich kosmetyków na innych blogach. Aż jakiś czas temu otrzymałam w ramach podziękowania za pewną przysługę żel pod prysznic tej marki o bardzo ładnym zapachu mango i kolendry.

Od producenta:
Żel zapewniający przyjemność dla ciała i zmysłów podczas kąpieli lub prysznica. W środku kulistych owoców Kolendry kryje się całe bogactwo olejku eterycznego. Jego korzenne i kwiatowe nuty oraz pikantna i ożywcza świeżość zostały uzupełnione o barwne i wibrujące nuty mango. Kompozycja zapachowa urzeka witalnością, która pobudza zmysły.
Wybór i połączenie składników roślinnych dokonany w oparciu o ich dobroczynne właściwości. Formuła testowana pod kontrolą dermatologiczną.


Skład:

żel z aloesu z ekologicznych upraw
Baza myjąca pochodzenia roślinnego, formuła łatwo biodegradowalna
Formuła zawiera ponad 97% składników pochodzenia naturalnego
Flakon z plastiku z recyklingu, nadający się do recyklingu 
Bez parabenów

Opakowanie:
Żel zamknięty jest w przezroczystej, 200 ml butelce z zieloną nakrętką. Znajdują się na niej obrazki mango i kolendry, które nawiązują do zapachu żelu. Całość prezentuje się bardzo estetycznie i zachęca do kupienia.
Na stronie producenta za żel zapłacimy 12,90 zł. 

Konsystencja/ Zapach:

Żel ma konsytencję raczej wodnistą, ale mimo to dobrze nanosi się na skórę i ładnie łączy się wodą. Jesli nalejemy go do wanny tworzy delikatną pianę. Ma kolor bladożółty. 
Zapach jest obłędny. Żel pachnie egzotycznie, zapach kojarzy mi się z sokiem pomarańczowym, albo multiwiatominowym. Wyczuwalne są w nim nuty mango oraz delkiatny, korzenny zapach kolendry. 

Moja opinia:

Żelu używałam codziennie podczas kąpieli. Kosmetyk dobrze oczyszcza skórę i nie wysusza jej. Pozostawia skórę delikatnie nawilżoną, gładką i miłą w dotyku. Ponadto jest ona otulona zapachem mango i na szczęście zapach tej nie ulatnia się za szybko. 
Żel jest bardzo wydajny, stosuję go od półtora miesiąca i zużyłam dopiero ponad połowę co według mnie jest dobrym wynikiem.
Jak już wspomniałam, żel nie wysuszł skóry, nie podrażnił jej, ani spowodował uczulenia.

Podsumowując, Moje pierwsze spotkanie z kosmetykami Yves Rocher okazało się bardzo udane i zdecydowanie zachęciłomnie do wypróbowania innych kosmetyków tej marki. 

43 komentarze :

  1. Kosmetyki tej marki są bardzo dobre, ja osobiście uwielbiam ich perfumy :)
    https://joanna-rita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. mam żel z tej firmy migdał i kwiat pomarańczy :) nawet kupiłam zestaw żel + mleczko do ciała na prezent :)również polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uielbiam oocoe zapachy jeśli chodzi o żele szczególnie latem <3
    Ps. Mogę prosić o kliknięcie linki ? http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/07/trzecie-zamowienie-z-dresslink-recenzja.html Bardzo mi pomożesz. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam żele pod prysznic o zapachu mango :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam go na uwadze:) bardzo lubię dodatek z mango w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam YR! Też żel jest bardzo fajny, ale zauroczyła mnie wersja migdał z kwiatem pomarańczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym go już dla samego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię żele YR, zawsze fajnie pachną i dobrze oczyszczają skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię żele tej marki, choć tego akurat nie miałam. Ale gustuję raczej w innych zapachach (czekolada, kawa, kokos...).

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio sama je opisywałam i jestem nimi zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ich żele pięknie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. achhh,zapach musi być przepiękny!<3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja ich żele uwielbiam <3 chyba tak naprawdę wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta marka ma interesujące kosmetyki ;) Osobiście znam tylko ich perfumy. Ostatnio znajoma polecała mi krem od nich i bardzo chcę go przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie, że Ci się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  16. rzadko wchodze do tego sklepu, jestem przekonana, że gdyby stały na półce w popularnych drogeriach to czesciej bym kupowała

    OdpowiedzUsuń
  17. Really interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tej firmy miałam żel kawowy oraz miniaturę kokosowego. Oba pachniały cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. może sie skuszę ale raczej na inną wersje zapachową

    OdpowiedzUsuń
  20. chcę pachnieć jak mango! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię żele tej marki, pachną pięknie, nawet te zapachy, za którymi nie przepadam w kosmetykach, jak np cytryna, podobają mi się w wersji YR :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapach mógłby mi się spodobać i fajnie, że nie wysusza :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Witam! Prowadzę bloga fanowskiego o aktorce Natalii Oreiro, którą możesz znać z telenoweli "Zbuntowany Anioł". Jeśli chcesz wiedzieć co się u niej dzieje, to zapraszam do odwiedzenia mojego bloga :)

    Poza tym robię szablony na blogi, więc jeśli chcesz mieć swój własny niepowtarzalny szablon, jakiego nie ma nikt na blogspot po prostu napisz do mnie :)

    Ps. Może dodamy się do obs? :)
    nataliaoreiro-pl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam jeszcze produktów Yves Rocher, ale przyznam, ze mnie kuszą - najbardziej zapachami :D Jak już zużyję trochę zapasów i nadarzy się jakaś fajna okazja (mają super promocje :D) to wrzucę coś do koszyka :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Uzywalam w innych wersjach zapachowych i jestem zdecydowanie na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Miałam kilka produktów z YR i mają świetne zapachy, takie mocne i długotrwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  27. pamiętam cudny żel o zapachu kawy tej marki, który dawno temu miałam

    OdpowiedzUsuń
  28. YR ma bardzo dobre kosmetyki - oczywiście, jak w każdej marce zdarzają się bubelki, ale jeżeli o mnie chodzi, póki co ze wszystkich jestem zadowolona. Bardzo ciekawi mnie ta linia żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzadko kupuję kosmetyki z tej marki, ale wiem, ze są dobre i wiele razy kusiły mnie żele, balsamy... ładne opakowanie + fajne zapachy, a mango to mój ulubiony owoc, wiec myślę, że byłabym zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja jeszcze nie miałam styczności z kosmetykami YR ale ten żel jest godny uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam obecnie ten żel w wersji kokosowej, ale na mango na pewno też się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  32. już sobie wyobrażam jego zapach, coś pięknego musi być :D

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka