Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

niedziela, 10 lipca 2016

MARION Golden Skin Care- Hialuronowe serum nawilżajace

W dzisiejszym poście chciałabym Wam przedstawić nawilżające serum hialuronowe do twarzy, szyi i dekoltu marki Marion ;)

Od producenta:
Intensywnie nawilżające serum zawiera silnie skoncentrowany kwas hialuronowy oraz komórki macierzyste PhytoCellTec™ Argan. Uzupełniają one ubytki w tkance skórnej, poprawiając jędrność i elastyczność skóry oraz zapobiegając powstawaniu zmarszczek. Regularne stosowanie serum zapewnia odpowiednie nawilżenie oraz regenerację komórek skóry.
Skoncentrowana formuła zawiera:
Kwas hialuronowy- dostarcza skórze odpowiedniego nawilżenia, nadając jej sprężystość i gładkość oraz opóźniając procesy starzenia się skóry.
Komórki macierzyste PhytoCellTec™ Argan – działają ochronnie i witalizująco na komórki macierzyste skóry, dzięki czemu głęboko ją regenerują i odżywiają. Przyczyniają się do redukcji zmarszczek i hamują powstawanie nowych.
Hydrokompleks – składa się z substancji silnie nawilżających, które zwiększają i stabilizują poziom nawilżenia skóry, poprawiając jej elastyczność oraz przeciwdziałając wysuszaniu skóry.
Opakowanie:
Serum zamknięte jest w 20 ml buteleczce wykonanej ze szkła, wyglądającego na zmrożone. Mimo tego łatwo jest kontrolować stan zużycia. Do nakładania serum służy pipetka, bardzo elegancka, utrzymana w złoto- czarnym kolorze. Buteleczka dodatkowo zapakowana jest w papierowy kartonik, na którym znajduje się szereg ważnych informacji. 
Cena serum to około 10 zł. 

Konsystencja/ Zapach:
Serum ma dość wodnistą konsystencje, przez co trzeba go szybko wmasowyawać w skórę zaraz po nałożeniu, bo inaczej spłynie. Serum wchłania się do całkowitego matu i nie pozostawia po sobie żadnego śladu. 
Zapach jest bardzo delikatny, dla mnie trochę chemiczny i dla mimo wszystko jest nieprzyjemny. Dobrze, że szybko ulatnia się ze skóry. 

Moja opinia:
Serum nakładałam ok. 4 razy w tygodniu, albo pod glinki, albo pod krem nawilżający, najczęściej na noc. Serum szybko się wchłania, do całkowitego matu . Zaraz po jego aplikacji skóra jest przyjemnie gładka i delikatnie nawilożona. Dla posiadaczek cer bardzo suchych nawilżenie to na pewno będzie niewystarczające. Ja jestem posiadaczką cery tłustej, czasami podczas stosowania mocniejszych kuracji przeciwtrądzikowych moja skóra jest mocniej przesuszona i wtedy potrzebuje naprawdę solidnej dawki nawilżenia. Kupując to serum kierowałam się trochę nazwą ,,hialuronowe nawilżenie" i spodziewałam się jendak lepszego działania w tej kwestii. Nawet po dłuższym stosowaniu serum nie mogę powiedzieć, ze skóra jest lepiej nawilżona
Spróbowałam nakładania serum pod podkład. Jak już wspominałam kosmetyk wchłania się do całkowitego matu, dzięki czemu dobrze współpracuje z podkładem, nie roluje się. 
Serum za to nie wyrządziło żadnej szkody mojej cerze. Nie spowodował wysypu niedoskonałości, podrażnienia czy uczulenia. Nie przyczynił się równiez do wzmożonego przetłuszczania się skóry. 

Podsumowując, od kosmetyku, który już z samej nazwy ma za zadanie nawilżać skórę, spodziewałam się super nawilżenia. Niestety serum mnie zawiodło, bo choć nawilża skórę to efekt ten jest bardzo słaby. Nawet dla mnie posiadaczki skóry tłustej, działanie kosmetyku w ogóle nie satysfakcjonuje. 

48 komentarzy :

  1. Szkoda, że się zawiodłaś. Raczej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam i raczej nie wypróbuję. Teraz używam fajne serum, niedługo coś o nim napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja sucha skóra potrzebuje czasami mocnej dawki nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. szkoda, że tak słabo nawilża...

    OdpowiedzUsuń
  5. Używam serum z kwasem hialuronowym z hada labo i póki co pozostanę mu wierna.

    OdpowiedzUsuń
  6. szkoda, bardzo tani kosmetyk jednak nawilżenie jest najważniejsze, szkoda, że go nie daje

    OdpowiedzUsuń
  7. Firmę tę kojarzę tylko z produktów do włosów, jakoś do twarzy mam dość średnie odczucia co do firmy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam nic tej marki; tam, gdzie najczęściej robię zakupy, brak tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  9. szkoda że nie działa bo na pewno bym spróbowała :O

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że się nie sprawdził. :/

    OdpowiedzUsuń
  11. No czasem trzeba poszukać tego jedynego serum

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam serum do włosów tej marki i było bardzo fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kup sobie kwas hialuronowy trzyczasteczkowy polecam

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie trafiłam jeszcze na serum, które chciałabym używać dłużej. To ma fajną buteleczkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam go, nie wiem czy sprawdziło by się u mnie - czasami mam takie dni, w których moja cera jest bardzo kapryśna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mało znam tą firmę, szkoda, że się nie sprawdził...

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda że się nie sprawdził bo nawet lubię produkty Marion. :/

    kittykwiaton.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam różowe, bardzo fajnie działa. Tylko pod koniec ciężko je już wydobyć z buteleczki i całkiem sporo produktu zostaje na dnia.
    Pozdrawiam Silloe

    OdpowiedzUsuń
  19. Na moją skórę dobrze działało to serum i chętnie do niego wracam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Szkoda, że u Ciebie okazał się słaby.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam go ale lubię produkty Marion :) szczególnie te do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A mimo wszystko wygląda naprawdę bardzo przyzwoicie.. Szkoda, że nie działa. Myślę, że gdybym go gdzieś widziała to pewnie bym się na niego skusiła ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. staram się zawsze mieć jakiś produkt na bazie kwasu hialuronowego.. w razie przesuszenia czy odwodnienia szybko przynosi ulgę. Szkoda, że to serum okazało się bublem.

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że serum nie nawilża bo kiedyś myślałam o jego zakupie

    OdpowiedzUsuń
  25. Kilkakrotnie przechodziłam obok tego serum, ale miałam wątpliwości i się nie skusiłam, jak widzę słusznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Szkoda...bo wygląda tak ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. takie kosmetyki to nie dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie używam takich produktów. Kiedyś miałam coś od tej firmy, coś do włosów, ale średnio byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  29. Wielbimy kosmetyki z pipetką :) Szkoda, że nie spełnił oczekiwań :/

    OdpowiedzUsuń
  30. Spodziewałam się po nim więcej, szkoda, że zawiódł :/

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja miałam ale z Cofamy Czas i ładnie napinał skórę, tylko był to czysty kwas hialuronowy, który producent kazał mieszać z wodą i dopiero nakładać, spróbuj może tak.

    OdpowiedzUsuń
  32. Szkoda, że serum nie do końca się sprawdziło ;/

    OdpowiedzUsuń
  33. mnie jakoś nie przekonują produkty tej firmy:P

    OdpowiedzUsuń
  34. nie przepadam za takimi kosmetykami :< niestety, ale w sumie nie potrafię ich używać, zawsze biorę za dużo :<

    OdpowiedzUsuń
  35. Pewnie też nie byłabym zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  36. dawno nie widziałem produktów tej marki w sklepach

    OdpowiedzUsuń
  37. Łeee, szkoda, że działanie kiepskie:/

    OdpowiedzUsuń
  38. Raczej nie wypróbuję ;/

    OdpowiedzUsuń
  39. U mnie się sprawdza pod makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka