Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

czwartek, 28 lipca 2016

MAZIDŁA Keratynowe serum do włosów

Moje włosy bardzo lubię keratynę w kosmetykach. Są po niej miękkie i lśniące, dlatego w ramach współpracy z firmą Mazidła nie mogłam przejść obojętnie koło Keratynowego serum do włosów. Dzisiaj przyszła pora na jego recenzję. 


Od producenta:
Naturalne, lekkie Serum do włosów w postaci płynnej zawierające skoncentrowane ilości składników odbudowujących zniszczone inwazyjnymi zabiegami fryzjerskimi włosy. Serumzawiera skoncentrowaną ilość Keratyny oraz pięciu innych drogocennych naturalnych substancji aktywnych, które wykazują wysokie powinowactwo do struktury włosa i doskonale pielęgnują zniszczone włosy. 
Działanie i właściwości Serum:
-odbudowuje naturalną strukturę zniszczonych włosów;
-chroni zniszczone włosy przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych;
-czyni włosy miękkimi i gładkimi o jedwabistym połysku;
-zwiększa elastyczność i podatność na układanie;
-zwiększa grubość i objętość włosów;
-zapobiega elektryzowaniu;
-zmniejsza tendencję do rozszczepiania końcówek;
-zapewnia włosom odpowiednią sprężystość;
- powoduje wzrost wytrzymałości mechanicznej, sztywności oraz podatności na układanie.


Skład:

-Ekologiczny hydrolat lipowy – 85,5%
- Keratyna hydrolizowana – 5%
-Karagenian – 3%
-Ocet ziołowy - 3%
-Leucidal Eko (konserwant) – 2%
-Aloes - proszek – 1%
-D-pantenol – 0,5%


Tilia Platyphyllos (Linden) Flower Water; Hydrolyzed Keratin; Chondrus Crispus (Carrageenan) Extract; Acetum (Vinegar); Glycerin; Lavandula Angustifolia (Lavender) Extract; Rosmarinus Officinalis (Rosemary) Leaf Extract; Salvia
Officinalis (Sage) Leaf Extract; Thymus Vulgaris (Thyme) Extract; Leuconostoc/Radish Root Ferment Filtrate; Aloe Barbadensis (Aloe vera) Gel; Panthenol 


Opakowanie:

W skład zestawu oprócz produktów potrzebnych do przygotowania serum, otrzymujemy również buteleczkę z atomizerem.
Pojemność serum to 100ml. Cena serum to 21,71 zł.
Konsystencja/ Zapach:
Płyn ma wodnistą konsystencję, dlatego nie musimy obawiać się przeciążenia włosów. Jest bezbarwny.
Płyn ma przyjemny ziołowy zapach, Pachnie hydrolatem lipowym, który wchodzi w skład zestawu. 

Moja opinia:

Serum keratynowe wybrałam sama do testowania dzięki uprzejmości firmy Mazidła. Kosmetyk stanowu dopełnienie mojej pielęgnacji włosów. Mimo tego, że moje włosy dość szybko się przetłuszczają, to na końcach są mocno przesuszone. Serum świetnie sobie z nimi radzi.Sprawia, że końcówki są nawilżone, błyszczące, dzięki czemu włosy na całej długości wyglądają na bardzo zdrowe.Po miesięcznym używaniu serum nie zauważyłam, żeby ograniczyło rozdwajanie końcówek. Za to zauważyłam, że włosy łatwiej się rozczesują i wolniej zbijają w ,,strąki". Ta zaleta serum jest dla mnie nie do opisania, ponieważ jak dotąd  był to dla mnie duży problem, a rzadko który kosmetyk potrafi temu zahamować.
Podsumowując, I tym razem kosmetyk z keratyną mnie nie zawiódł. Mało tego efekty jakie uzyskałam, dzięki stosowaniu serum są tak dobre, że z czystym serem mogę je polecić każdej z Was ;)

39 komentarzy :

  1. Efekty mnie bardzo zachęcają do wypróbowania.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z chęcią bym przetestowała <3

    OdpowiedzUsuń
  3. W tym sklepie od czasu do czasu kupuję olejki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety muszę uważać z keratyną, bo czasem mogę sobie zrobić nią krzywdę. Serum wygląda fajnie, ale mi wystarczy ta dawka, którą daje mi odżywka w sprayu z Gliss Kura albo Elseve :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z przyjemnością bym przetestowała :]

    OdpowiedzUsuń
  6. Nasze włosy by nam podziękowały za taki kosmetyk :D

    OdpowiedzUsuń
  7. I mnie keratyna działa że przetłuszcza włosy ale czasami używam jak na następny dzien mam wolne ;)
    Podobno niektóre produkty z kreatyną rozjaśniają włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. I mnie keratyna działa że przetłuszcza włosy ale czasami używam jak na następny dzien mam wolne ;)
    Podobno niektóre produkty z kreatyną rozjaśniają włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Teraz jest moda na kreatynę w pielęgnacji włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podobają jego właściwości i twoja opinia zachęca - chętnie wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Moje włosy niestety nie lubią keratyny

    OdpowiedzUsuń
  12. Great review sweetheart...thx for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie sprawdziłabym czy ujarzmiłby moje poniszczone i wymagające końcówki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie bym przetestowała ;) Ciekawe jaki byłby efekt na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja z tej firmy sobie chyba zamowię serum jakieś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super. Bardzo lubię tego typu specjały.

    OdpowiedzUsuń
  17. wow, fajny wpis, ciekawy ten kosmetyk ;) chociaz w kwestii pielegnacji wlosow jestem wierna inoarowi <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Efekty super, chociaż ja nie lubię sama sobie robić kosmetyków z półproduktów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. W takiej formie to ja lubię produkty do włosów. =)

    OdpowiedzUsuń
  20. ostatnio zaczęłam pomijać zabezpieczanie końcówek i nie wyglądają zbyt dobrze.. muszę do tego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. kurcze moje końce także się przesuszają,a góra tłuści ;P

    OdpowiedzUsuń
  22. Już gdzieś to serum widziałam i coraz bardziej się do niego przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie serum i ja chętnie bym wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  24. Fajnie zrobić sobie w domowym zaciiszu kosmetyk
    A jeszcze lepiej,że działa

    OdpowiedzUsuń
  25. zapowiadał się fajnie i na szczęście skończył rewelacyjnie :) kto wie, może i ja się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Moje włosy nie przepadają co prawda za keratyną, ale jak tylko zatęsknią to sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka