Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

piątek, 1 lipca 2016

Włosowa aktualizacja- czerwiec

Aktualnie używam szamponu antyseptycznego z   Petal Fresh Organics, na przemian z szamponem chmielowym z Farmony. Po umyciu nie zapominam o odzywce. Stosuję naprzemiennie odzywkę z  Petal Fresh Organics z tej samej lini co szampon oraz odżywkę z Dove Oxygen&Moisture. Obie odżywki spisują się równie dobrze. Po każdym myciu wcieram również w końcówki włosów trochę oleju kokosowego razem z serum silikonowym, aktualnie z Isany.
Około 2 razy w tygodniu nakładam na włosy maskę - algową z Kallosa wzbogaconą o kilka kropel gilceryny+ nafta. Maska w takim połączeniu doskonale nawilża i wygładza włosy, Sprawia, że są dociążone, miękkie i lśniące.
Ponadto staram się olejowac wlosy 2 razy w tygodniu. Aktualnie nakładam na wlosy najczęściej oliwę z oliwek.
Jeśli chodzi o suplementację, to ostatnio zaczęłam stosować kurację Merz Special na piękne włosy, skórę i paznokcie i już powoli zaczynam zauważać pierwsze efekty,

A Wy, jak dbałyście o włosy w ciągu ostatnich miesięcy? Może odkryłyście jakieś perełki, kosmetyki, które powinnam wypróbować ? Koniecznie podzielcie się nimi w komentarzach! :) D

39 komentarzy :

  1. Ślicznie się błyszczą :D moja włosy niestety podczas upałów lubią się spuszyć :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włosy widać że o nie dbasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyglądają Twoje włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne włosy, wyglądają na bardzo zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, piękne włosy! Ja moje niestety ostatnio troszkę zaniedbałam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zazdroszczę motywacji w kwestii pielęgnacji włosów :) Też mam długie włosy, ale moja pielęgnacja się chowa przy Twojej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę zacząć kurację jakąś. Bo znów się rozleniwiłam w pielęgnacji włosów :P

    OdpowiedzUsuń
  8. zazdroszczę takich zdrowych włosów, bo moje są strasznie suche i trochę je ostatnio zaniedbuje z braku czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają bardzo pięknie - zdrowe, lśniące, miękkie. Pogratulować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uchu chu.. jakie błyszczace ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fabulous review. Loved your detailed post.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, wyglądają na bardzo zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  13. Muszę przyznać, że twoje włoski wyglądają wyjątkowo zdrowo. Ja ostatnio eksperymentuje z domowym olejkiem, jak się spiszę podzielę się z innymi jego tajemnicą

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne włoski :) Widać, że zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie się błyszczą, zastanawiam się nad kuracją merz special :)

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne włosy! i długość i ogólna kondycja :) nie to co moje siano na głowie... ale z tego co czytam to szampon, odżywka i coś na końcówki nie wystarczy, aby było ok, więc chyba muszę wrócić do olejowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne włosięta, oliwa z oliwek jest super na kudły, na moje tez :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podziwiam za to olejowanie regularne, ja wymiękam :D Własnie rozjaśniłam mocno włosy i muszę się zabrać za porządna pielęgnację.

    OdpowiedzUsuń
  19. Włosy pięknie się błyszczą.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczne włosy widać pielęgnacja pomaga :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo ładne włosy i ten odcień ;) Muszę wziąć się za olejowanie, chociaż ostatnio nie mam na to najmniejszych chęci ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne masz włosy :) Moja córka tak ma że od spodu jej się kręcą a na wierzchu ma proste, ale teraz ciachnęła i oddała na fundację rak and rock ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne masz włosy.. moje się puszą i odstają.. Póki co używam odżywek z kallosa (owocową i z algami) no i moimi ulubieńcami są rosyjskie maski - u mnie na blogu je opisałam :)
    Obserwuję i zapraszam również do siebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz przepiękne włosy! :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale piękne długie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękne włosy:) Ja od jakiegoś czasu mam z moimi problem,strasznie się puszą :(

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka