Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

czwartek, 27 października 2016

Babuszka Agafia-Szampon jajeczny do włosów normalnych

Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić recenzję taniego ale czy dobrego jajecznego szamponu do włosów Banii Agafii? Przekonajcie się sami ;)


Od producenta:
Skład:
Opakowanie:
Szampon znajduje się w butelce o pojemności 350 ml wykonanej z ciemnego plastiku, ale kolor jest na tyle przezroczysty, że łątwo kontrolować jest stan zużycia. Szata graficzna opakowania jest zabawna. Dominujący kolor żółty nawiązuje do tytułowego składnika szamponu czyli jajka. Mamy jeszcze główną bohaterkę, czyli tą która nam te jajka znosi- kurę. 
Ja swój szampon kupiłam na stronie bioika w cenie 4, 22zł.
Konsystencja/ Zapach:
Szampon ma gęstą, kremową konsystencję. W kontakcie z woda szybko się pieni. Ma bardzo intensywny, żółty kolor.
Przed kupnem szamponu obawiałam się, że będzie pachniał jajkiem, a nie lubię tego zapachu. Jednak okazało się, że szampon ma bardzo przyjmny, słodkawy zapach.

Moja opinia:
Z działania szamponu jestem bardzo zadowolona. Szampon bardzo łagodnie oczyszcza włosy ze wszelkich zabrudzeń, sebum, domywa wszelkie oleje. Szampon nie plącze włosów, wręcz przeciwnie, po jego użyciu są sypkie, gładkie, lejące. W ogóle nie miałam problemu z ich rozczesaniem. Choć staram się regularnie używać odżywek to czasami zdarza mi się, że po prostu nie mam na to czasu i wtedy myję włosy tylko szamponem. Wtedy zazwyczaj moje włosy są szorstkie i matowe, Jednak nie w tym wypadku. Szampon nie przesusza włosów.
Szampon nie podrażnił ani nie uczulił mojego skalpu.
Podsumowując, Szampon okazał się bardzo skuteczny dla moich włosów. Bardzo dobrze oczyszcza włosy, jest przy tym łagodny dla skóry głowy, nie wzmaga przetłuszczania się włosów.  Osobiście polecam. 

37 komentarzy :

  1. To już któryś z kolei produkt z tej firmy o którym czytam i muszę w końcu skusić się na coś dla siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię go za jego delikatność :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kiedyś używałam i całkiem fajnie działał. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam szampon z odżywką z tej serii i bardzo podoba mi się jego działanie :) Ps. Zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej jaki tani, warto więc go wypróbować skoro jeszcze działa :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę go kiedyś koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jak tanio można go kupić w tym sklepie

    OdpowiedzUsuń
  8. Skład mi nie pasuje... znalazłam 4 składniki, które mi podrażniają skórę głowy - ale ja mam wyjątkowo wrażliwą skórę w tych rejonach.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zużyłam niedawno maskę jajeczną i byłam z niej zadowolona. Szampon też pewnie przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako cotygodniowy szampon z SLS - chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również używam szamponu od Babuszki Agafii, ale ja mam akurat łopianowy szampon na wypadanie włosów. Jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam okazję przetestować maskę do włosów z tej firmy, jestem bardzo ciekawa i mam nadzieję, że również będę z niej zadowolona tak samo jak Ty z szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mam trzy szampony agafii ( gdzie dwa już zużyłam ) i ostatni "zsiadłe mleko" jest w trakcie testów, dwa poprzednie nie bardzo mi odpowiadały, trochę przeszkadzał mi zapach. Akurat wersja zsiadłe mleko pod kątem zapachu jest ok. Natomiast te opakowania są straszne, nie wiem czy ty też tak masz że w połowie opakowania zatyczka szwankuje??

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwszy raz widzę ten produkt i chciałabym go wypróbować, ponieważ tak jak ty czasami nie mam czasu na odżywki :)
    Zapraszam: http://allixaa.blogspot.com/
    Odwdzięczam się za każdą obserwację! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Właśnie czegoś takiego potrzebuję. Dziś kupiłam Schaumę dla dzieci więc jak zużyję to rozejrzę się za tym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Muszę go koniecznie kupić ;)

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/serum-wyszczuplajaco-modelujace-aqua.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo chętnie go wypróbuję jak zużyję chociaż trochę swojego zapasu szamponów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam parę razy produkty " jajeczne " do włosów i jakoś nie specjalnie moje włosy je polubiły ;(((

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiłaś mnie szamponem. Mam tylko małe wątpliwości - mimo, że w składzie ma SLS działa łagodnie? Pytam, bo właśnie poszukuję łagodnego szamponu do stosowania na co dzień - postanowiłam porzucić dziecięcego Baby Dreama na rzecz czegoś "dla dorosłych";)

    OdpowiedzUsuń
  20. Najważniejsze, że nie plącze włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze tego nie miałam, ale pewnie kiedyś będę :) Mam inny i jest ok

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz słyszę o takim jajecznym szamponie. Widzę jednak, że bardzo dobrze się sprawdza i jest wart wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Z chęcią wypróbuję go na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawe czy moich włosów by nie plątał.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię tę markę !
    Dodatkową zaletą jest fakt, że są naturalne

    OdpowiedzUsuń
  26. Szampon jajeczny pamiętam z czasów dzieciństwa, był w dużych szklanych butelkach. Od tamtej pory już go nie stosowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawią mnie produkty babuszki agafi więc chętnie bym go wyprubowała

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie miałam jeszcze szamponów tej marki, ale może kiedyś się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jajeczny? Ciekawie brzmi :) Generalnie kosmetyki tej firmy raczej pozytywne opinie zbierają :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka