Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

wtorek, 4 października 2016

JADWIGA- kremowy balsam do ciała z masłem kakaowym

W dzisiejszym poście, chciałam Wam przedstawić balsam do ciała z masłem kakaowym, który miałam okazję używać, dzięki uprzejmości marki Jadwiga.

Od producenta:
Opakowanie:
Balsam znajduje się w wygodnym opakowaniu, stojącym na nakrętce o pojemności 200 ml. Szata graficzna jest bardzo prosta, dominuje tu biel i brąz, co nawiązuje do masła kakowego. 
Balsam do kupienia tutaj, w cenie 28,50zł. 

Konsystencja/ Zapach:
W momencie rozsmarowywania na ciele odrobinę bieli, ale już po chwili wchłania się całkowicie –  jedynie co czuć wtedy na skórze to niesamowite nawilżenie. Bez obaw można wkąłdać ubrania. 
Zapach. To było to, co urzekło mnie od razu. Czuć w nim aromat kakao. jest to zapach subtelny  nie chemiczny lecz naturalny, otulający i lekko słodki.
Zapach otula ciało przed dłuższy czas, ale nie jest przytłaczajacy. 
Moja opinia:
Balsam w swoim składzie zawiera masło kakaowe,a oprócz tego alantoine, olej jojobę czy D-pantenol. Moja skóra pokachała ten balsam, który ją pięknie nawilża i wygładza. Świetnie radzi sobie ze zrogowaciałą skórą łokci czy kolan. Od kiedy go używam skóra w tych miejscach, choć jeszcze nie do końca idealna to jest znacznie gładsza. 
Bardzo cieszy mnie fakt, że balsam zapobiega powstawaniu rozstępów, ponieważ mam bardzo podatną skórę na ich tworzenie. 
Producent zaleca stosowanie balsamu zarówno przed jak i po opalaniu. Dlatego przed każdym wyjściem na zewnątrz nakładałam go na skórę. Dzięki temu podłuższym przesiadywaniu na słońcu uniknęłam poparzeń słonecznych, a przy tym lepiej się czułam po nałożeniu tego balsamu w wysokich temperaturach, ponieważ skóra nie lepiła się. Niestety przy niektórych kremach z filtrami w upalne dni po prostu się topiłam :P 
Podsumowując,Balsam ten został mi zaproponowany do testowania przez marke Jadwiga. Myślę, że to był strzał w 10. I na pewno jeszcze nie raz będę chciała do niego wrócić, zwłaszcza latem.

46 komentarzy :

  1. Musi mieć cudowny zapach ;) Ale najważniejsza jest skuteczność ;))
    Zapraszam do siebie :http://kobiecomania.blogspot.com/
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. balsam z masłem kakaowym? brzmi interesująco, przydałby się do wieczornej pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dlatego w lecie z rana nie używam balsamow przez tą lepkość i że wszystko się kleić zaczyna, a tu proszę :) chyba sobie sama go zafunfuje w przyszłym roku :) teraz już trzeba przejść na cięższe gabaryty :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem czy rzeczywiście zapobiega rozstępom :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam nic z tej firmy, choć znam, dlatego że nie jest dostępna za bardzo ta marka, u mnie w sklepach jej nie widziałam a żeby specjalnie zamawiać to aż tam bardzo mnie nie ciągnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na pewno w zapachu bym się zakochała! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Coś czuję, że mógłby to być mój hit!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki. W tej chwili mam zapas balsamów :) Zapach na pewno bym polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem dlaczego, ale śmieszy mnie logo tej firmy - już niejednokrotnie je widziałam, a nadal mam takie same odczucia :P

    Balsam wydaje się być ciekawy, do tego interesuje mnie jego zapach - lubię pięknie pachnące kosmetyki do pielęgnacji ciała :) Też mam skórę podatną do powstawiania rozstępów, więc u mnie też pewnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam kakaowy zapach w kosmetykach!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jadwiga ma fajne produkty. Uczymy się na jej produktach w technikum uslug kosmetycznych :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi chyba zapach nie przypadłby mi do gustu. Nie przepadam za kakaem w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie zapachy lubię teraz na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie zapachy na zimne dni ;) a z firmą jeszcze się nie spotkałam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam marki ale bardzo podoba mi się to że szybko się wchłania i nie pozostawia lepkiej warstwy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pewnie bym się z nim polubiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi zachęcająco, nie miałam jeszcze produktów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurcze nie słyszałam nigdy o Jadwidze ! :D Muszę się jej przyglądać !: D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojojoj zapach na pewno bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chyba bym się nie skusiła - opakowanie totalnie do mnie nie przemawia :(

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnie przetestowałabym jego działanie na sobie - być może byśmy się polubili :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kompletnie nic nie miałam tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wcześniej nie znałam tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. W szkole pracujemy na produktach tej marki :) Mam nadzieję, że wywołają na mnie miłe wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie miałam nic z tej firmy jeszcze ale może się to zmieni:)

    OdpowiedzUsuń
  26. ciekawy produkt, ale mnie odrzuca na kakaowy zapach w kosmetykach :(

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak się nakremować i bach pod kołderkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. A propos Jadwigi to gorąco polecam peeling do stóp, jest naprawdę świetny.

    Obserwuję i liczę na to samo:) http://karminoweusta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Z chęcią się zaopatrzę w taki balsam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam kosmetyki, które w składzie mają masło kakaowe i olej jojoba :) obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tej marki, ale uwielbiam masło kakaowe więc nie pozostaje mi nic innego jak tylko się skusić! Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam firmy, ale to coś dla mnie!Nic mi nie pomaga na rozstępy;/

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię masło kakaowe i też używam na utrzymanie opalenizny. Tego balsamu jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja sie nie opalam ale chętnie przetestowałabym ten balsam

    OdpowiedzUsuń
  35. Brzmi ciekawie, ale ja ostatnio przestawiłam się na balsamy pod prysznic.

    OdpowiedzUsuń
  36. Jestem ciekawa czy by mi podpasował..masełka lubię,ale ten pewnie jest słodki

    OdpowiedzUsuń
  37. Mnie najbardziej denerwuje jak skóra mi się lepi po takim balsamie, więc ten idealnie by się sprawdził skoro nie zostawia lepkiej warstwy. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. czy można prosić o podanie INCI?

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka