Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

poniedziałek, 24 października 2016

Kosmetyki mineralne- czy warto je używać?

Kosmetyków mineralnych używam regularnie od 4-ech miesięcy. Początkowo nie byłam  do nich pozytywnie nastawiona. Bałam się, że wysusza mi skórę, nie będą miały odpowiedniego krycia, będą tworzyć nieestetyczne smugi itp.itp.No i ta aplikacja minerałów, taka długaa i żmudna... Myślę, że większość dziewczyn, która nie zna minerałów właśnie tego wszystkiego się boi. Ja uważam, że warto dać im szansę.
Mój pierwszy i drugi makijaż minerałami zakończył sie klapą. Ale z każdym kolejnym razem było coraz lepiej i szybciej. Na makijażu mineralnym zyskiwał nie tylko mój czas ale i moja cera. Teraz tak naprawdę wystarcza mi jedna warstwa ksometyku, by cieszyć się piękną skórą. Dlaczego minerały są tak zdrowe dla skóry?
Co to są kosmetyki mineralne?
Kosmetyki mineralne to połączenie leczniczych minerałów. Są bardzo zdrowe dla skóry, pozwalaja skórze oddychać.
Kosmetyki mineralne to bezpieczne produkty do makijażu mineralnego i kamuflażu pozabiegowego o działaniu kamuflującym, leczniczym i pielęgnacyjnym.  Istnieją  3 zastosowania produktów mineralnych:
 1. bezpośrednio po zabiegach kosmetycznych i estetycznych – jako kamuflaż medyczny, na tyle bezpieczny, że można w nim spać. Jest kamuflującym opatrunkiem na skórę, o działaniu łagodzącym i kojącym. Dodatkowo utrzymuje na skórze substancje aktywne.
 2.  na czas gojenia się skóry po zabiegu – zawarte lecznicze minerały i brak fazy wodnej, eliminują ryzyko powstania stanów zapalnych skóry, łagodzą podrażnioną cerę i przyspieszają gojenie ( szczególnie tlenek cynku). Nie zatykają porów i dają ochronę przeciwsłoneczną, którą jest niezwykle ważna po zabiegach i w profilaktyce anty-aging.
3.    do codziennego stosowania  - wiele klientek jest bardzo zadowolonych z kosmetyków , które zostały zaaplikowane po zabiegach i regularnie je stosuje w codziennym, co z kolei przyczynia się do poprawy kondycji i stanu cery. 

Jak aplikować?
Najpierw porządnie nawilżam skórę, dzięki temu na 100% uniknę podkreslenia suchych skórek, ale też mam pewnosć, że podkład łapiej ,,przyczepi się do skóry" Ja wysupuję sobie odrobinę podkładu na wieczko, dzięki czemu unikam pylenia. Później nabieram odrobinę podkładu na pędzel, później strepuję nadmiar i metodą stemplowania nakładam na twarz, budując porządane przeze mnie krycie.


Metody aplikacji podkładu mineralnego za pomocą pędzla  :
1. Metoda stemplowania- polega na delikatnym wciskaniu kosmetyku w skórę, do momentu uzyskania porządanego przez nas efektu. Na koniec wykonujemy okrężne ruchy pedzlem i gotowe ;)
2. Nakładanie produkty okrężnymi ruchami- ta metoda daje zdecydowanie mniejsze krycie niż stemplowanie.

Czym mogę nakładać podkład mineralny? Kilka wskazówek

1. welurowy puszek lub płatek kosmetyczny - nakładamy produkt metodą stemplowania, podobnie jak pędzlem. 


2. Pędzel kabuki - Ruchem okrężnym nabieramy produkt na pędzel  poczym wykonujemy  kilka ruchów okrężnych wewnątrz miseczki, aby produkt „wszedł” we włosie. Przed nałożeniem produktu na skórę strzepujemy nadmiar.

Tak naprawdę metoda aplikacji kosmetyku mineralnego to kwestia indywidulana, zależna od rodzaju skóry. Aby wszystko poszło jak należy okreś; typ swojej skóry, a następnie postępuj zgodnie z przedstawionymi ponizej wskazówkami:
1. cery suche, dojrzałe- mineralny kosmetyk można połączyć z ulubionym kremem na dzień, Taki krem koloryzujący nakładymy na twarz,
2. cery z widocznymi porami-warto najpierw na skórę nałożyć puder transparentny, na niego podkład, a potem znowu puder transparentny. Da to efekt wypełnia porów oraz wygładzenia. Miejscowo na obszarach z rozszerzonymi porami, sprawdza sie metoda aplikacji okrężnymi ruchami.
3.Cery tłuste, trądzikowe, łojotokowe-najpierw nakładamy krem nawilżający, a po jego wchłonięciu, nadmiar ściągamy za pomocą chusteczki. Może nam się wydawać, że skóra tłusta nie potrzebuje dodatkowego nawilżenia, ale to nieprawda. 
Za co ja lubię kosmetyki mineralne?
Przede wszystkim za to, że tak ładnie i naturalnie wyglądają na skórze. Ja bardzo cenię sobie naturalny makijaż, nie lubię czuć podkładu na skórze. Dzięki podkładowi mineralnemu taki efekt uzyskuję Czuję jak stapia się on ze skórą,sprawia, że skóra wygląda lepiej, ma wyrównany koloryt, ale jednocześnie trudno go zauważyć. 
Taki efekt użyskuję po nałożeniu jednej warstwy podkładu mineralnego.
Jak widac na zdjęciu mam dosyć rozszerzone pory, dlatego zawsze pod podkład nakładam puder transparentny. Na pewno powstanie jeszcze wpis obrazujący efekt jaki wtedy uzyskuję.
Na stosowaniu kosmetyków mineralnych zyskuje również moja skóra. Przede wszystkim mam teraz mniejszy problem z wypryskami, które przedtem bardzo często się u mnie pojawiały. Teraz naprawdę wyskakują rzadko. Teraz dopiero widze jak bardzo nie służyły mojej skórze ciężkie, drogeryjne podkłady. Czytałam, że u niektórych dziewczyn podkłady mineralne pomogły pozbyć się wągrów. Ja zawdzięczam to przede wszystkim preparatom aptecznym, ale jestem przekonana, że podkład mineralny pomaga mi utrzymac ten efekt!

Mam nadzieje, że udało mi się przekonac Was do kosmetyków mineralnych. A te z Was, które już je znają zaparszam do podzielenia się swoimi spostrzeżeniami na ich temat :)

46 komentarzy :

  1. Bardzo ciekawy wpis. W ogóle nie stosowałam jeszcze kosmetyków mineralnych.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki efekt!Ja sama mam zamiar zacząć używać kosmetyków mineralnych:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem za, mam puder mineralny i dobrze się sprawdza, jest też naturalny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mimo,że kosmetyki mineralne robią wszędzie furorę, ja nie czuję potrzeby wypróbowania. Przeszła mi skutecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomocny wpis! Muszę spróbować takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Muszę wypróbować, bo w planach mam zaczęcie bardziej naturalnej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam z tej marki próbki podkładów i byłam zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię kosmetyki minerlane, i moja cera też je bardzo lubi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja równiez używam podkładu mineralnego. Ulubionym jak do tej pory jest z Pixie. Też cenię sobie naturalny makijaż, nie lubię czuć maski a minerały dają właśnie taki efekt. Nieraz słyszałam od koleżanek jakiego podkładu używam bo moja skóra wygląda świetnie, ale nie widać w zasadzie podkładu. Także ja również zgadzam się Tobą i jak najbardziej polecam kosmetyki mineralne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale ładne krycie ... chyba coś dla mnie !

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, super efekt! Ja używam kosmetyków Lily Lolo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Właśnie do mnie idzie podkład mineralny z Anabelle Minerals. Jestem ciekawa jak się sprawdzi :D.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem zakochana w tych kosmetykach ;))

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com/2016/10/nadaj-wosom-witalnosc-i-sie-jantar.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Z kosmetyków mineralnych mam tylko cień do powiek ale jeszcze nie miałam okazji go używać. Mam obecnie zapas kolorówki ale planuje kupić parę produktów mineralnych:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chcialabym bardzo wyprobowac mineralnego pudru.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie używałam minerałów, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Akurat nie jestem fanką minerałów, jeśli chodzi o podkłady ;) Mam cerę suchą, która potrzebuje "mokrych" produktów i pewnie nie chciałoby mi się co rano bawić w mieszanie podkładu z kremem :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja dopiero poznaje kosmetyki mineralne ale już wiem, że jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Tej marki konkretnej nie miałam, dużo o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam małe doświadczenie jeśli chodzi o kosmetyki mineralne...

    OdpowiedzUsuń
  21. Chyba w końcu się skuszę, bo faktycznie drogeryjne podkłady strasznie zapychają :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę wypróbować w końcu. Efekt naprawdę świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam je i byłam nimi zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  24. muszę się przekonać do minerałów no;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Nakładanie podkładu mineralnego to ciężka sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam kosmetyki mineralne :) Szczególnie z Lily Lolo :) Tych, które pokazujesz nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Trochę z nimi zachodu ale chyba warto, ja jeszcze nie próbowałam

    OdpowiedzUsuń
  28. Efekt mi się podoba :) Jeszcze nie mam w swoich kosmetykach żadnych mineralnych :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ubóstwiam minerały i nie wyobrażam już sobie powrócić do mniej i bardziej płynnych podkładów drogeryjnych :)
    Efekt u ciebie powalający, choć troszkę to znam - moje czerwone gule pod minerałami wcale już tak nie straszyły :)
    Możemy sobie przybić piątkę z tym pudrem pod podkład :) W tej roli u mnie sprawdza się skrobia ziemniaczana :D

    OdpowiedzUsuń
  30. ja niedawno pierwszy raz używałam podkładu mineralnego Annabelle Minerals i zaskoczyły mnie super efekty, ładnie zmatowiona cera o naturalnym wyglądzie

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam podkład Annabelle Minerals i jestem na prawdę zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam podkład mineralny, ale nie przepadałam za nim, za to bardzo lubię cienie i róże tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja używałam minerałów przez ostatnie pół roku, ale bardzo pogorszył mi się stan cery, właśnie prawdopodobnie przez jakiś składnik tego podkładu i wróciłam do drogeryjnego Revlona. :/

    OdpowiedzUsuń
  34. Powiem Wam szczerze, że cały czas próbuję przekonać się do tych kosmetyków, ale jakoś w dalszym ciągu nie mam czasu ich przetestować. Liczę na stronę na to, że w końcu mi się uda, ponieważ podoba mi się to ekologiczne rozwiązanie, które jest bezpieczne dla nas i środowiska!

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka