Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

niedziela, 9 października 2016

Pszczela Dolinka- mydło ręcznie robione jabłko z cynamonem

Dziś zapraszam Was na post niezwykle naturalny, gdzie opiszę Wam moje wrażenie po używaniu mydełka - Jabłko z cynamonem ze sklepu Pszczela Dolinka

Tak swoje produkty opisuje producent mydełek:
,, Znajdziecie  tu mydła naturalne, bez szcztucznych, syntetycznych  dodatków, wzbogacone naturalnymi składnikami pochodzenia roślinnego. Mydełka robione na bazie oleju kokosowego i oleju palmowego, nie są mydłami przetłuszczonymi, ich zadaniem jest dokładne mycie i oczyszczanie skóry. Lekko nawilżajace, odżywiają skórę, dzięki kompozycjom olejków, maseł kosmetycznych, i maceratów dodawanych w procesie ich wzbogacania.
W mydełkach znajdują się m.in.: miód , napary kwiatowe i ziołowe, naturalne i świeże soki owocowe i przeciery owocowe, cynamon, płatki owsiane, migdały wiórki kokosowe, zioła, algi morskie oraz glinki. 
Od producenta:
Bajeczne dwuwarstwowe mydełko z suszonym plasterkiem jabłka, przecierem z surowego jabłka i cynamonem, nadającym ciepły jasno brązowy kolor górnej warstwie mydła. Odżywcza moc owocu w połączeniu z olejkiem z pestek brzoskwiń oraz z pestek arbuza nawilża, pielęgnuje i wygładza skórę. Mydełko stanowi niewątpliwie oryginalną dekorację łazienki. Ma delikatny zapach cynamonu i jabłka.
Opakowanie:
Waga mydełka to 110 g. Mydełko zapakowane jest w folię, przewiązane jest uroczą kokardką i jest tak piękne, że nie chce się go używać. Zatopinie są w nim kawałki jabłka i małe ziarenka cynamonu. U mnie trochę się odstało zanim trafiło w ogóle do łazienki. 
Mydełko możecie kupić tutaj, jego cena to 15 zł.
Zapach:
Zapach to zdecydowanie coś co wyróżnia to mydełko, choćby od  drogeryjnych mydeł. Połączenie cynamonu i jabłka kojarzy mi się z pysznym, domowym ciastem, aż chciałoby się je zjeść. 
Mydełko jest znacznie bardziej miękkie niż znane mi dotychczas mydła sklepowe.Mydełko bardzo dobrze się pieni. 

Moja opinia:
Mydełko bardzo dobrze oczyszcza skórę, pozostawiając ją bardzo miękką i odświeżoną. Dodatkowo drobne ziarenka cynamonu pełnią rolę delikatnego peelingu. Mydło nie wysusza skóry, wręcz przeciwnie po kąpieli jest delikatnie nawilżona, to za sprawą różnych olei zawartych w składzie mydełka. 
Producent ostrzega przed tym, że mydełko może powodować uczulenie i alergię. To za sprawą cynamonu, który jest alergenem. Na szczęście ja nie jestem uczulona na ten składnik. 
Jedyne na co mogę narzekać to słaba wydajność mydła. Wystarczyło mi jedynie na tydzień.
Podsumowując,Mydełko z Pszczelej dolinki zachwyca nie tylko wyglądem, składem, ale również działaniem, dlatego wszystkich, którzy jeszcze nie znają sklepu Pszczela Dolinka zapraszam do zapoznania się z asortymentem. Oferta jest naprawdę bardzo bogata i myślę, że każdy wybierze coś dla siebie. 

41 komentarzy :

  1. Ja jakoś nie mogę się przekonać do takich mydełek, ale muszę przyznać że wygląda ono ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Mogłabyś kliknąć w linki w najnowszym poście? Dzięki <3

      Usuń
  2. Tego typu mydełka używam jedynie jako taki odświeżacz do szafy, sama takimi się nie myje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ takie mydełko musi pięknie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. Na prawdę nie wiem co się stało z mydełkami z Pszczelej... Jeszcze rok temu jak kupowałam od nich i miałam ich na prawdę sporo to jedno mydełko starczało na miesiąc! Były szalenie wydajne...

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie mydła :) Tyle, że tydzień to mało.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ogólnie nie lubię mydeł w kostce, ale to pewnie pięknie musi pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja skóra nie dobrze reaguje na cynamon :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jabłko i cynamon? Oj, bałabym się, że je zjem! :D Zapach idealny na okres jesienno-zimowy. Szkoda tylko, że z wydajnością kiepsko, no ale coś za coś ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam żel pod prysznic Mariza jabłko z cynamonem Wkrótce powinno się pojawić u mnie ;)

      Usuń
  9. Jabłko cynamon to moja od lat ukochana kompozycja zapachowa jak i smakowa ♥ Muszę mieć te mydełko !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapach idealny na jesień, to tak jakby myć się szarlotką ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wydajność rzeczywiście słaba, ale ten zapach musi być cudowny ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. O raju, takie mydełka to skarb! :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię mydełka z Pszczelej Dolinki, jednak tej wersji zapachowej nie miałam jeszcze okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam ich mydełka
    są fajną alternatywą dla tradycjyjnego prezentu

    OdpowiedzUsuń
  15. Musi ślicznie pachnieć :) Ja właśnie zamówiłam swoje pierwsze naturalne mydełka, czekam na przesyłkę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A już myślałam, że to Ty robiłaś to mydełko i znajdę tu przepis na DIY. A tu taka niespodzianka ;)
    Bardzo lubię takie ręcznie robione kosmetyki. Mydełko wygląda ślicznie, a w dodatku połączenie jabłka z cynamonem jest idealne na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie połączenie zapachów - w sam raz na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Z ciekawości aż zajrzałam do sklepu, cudne mydełka ale sama bym sobie takiego nie kupiła ze względu na cenę produktu 15zł/na tydzień, no ale jako prezent dla kogoś było by idealne

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez cały tydzień macerować się w tym zapachu...Cudo! :)
    Zdecydowanie reflektowałabym xD

    OdpowiedzUsuń
  20. Brzmi apetycznie! Uwielbiam zapach jabłek i cynamonu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wydaję się być naprawdę fajne tylko ta cena i wydajność juz niekoniecznie .

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka