Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

sobota, 1 października 2016

Włosowa aktualizacja| denko wrzesień

Przyszedł czas na włosową aktualizaję oraz wrześniowe zużycia.
Jak widać na zdjęciu, we wrześniu zdecydowałam się na obcięcie włosów. Straciłam około 10 centymetrów. Początkowo byłam bardzo niezadowolona z nowej długości, ale po jakimś czasie doceniłam fakt posiadania krótszych włosów. Moje końcówki odżyły, są grubsze, co przekłada się na lepszy wygląd moich włosów. Włosy lepiej się rozczesują i układają. Nie wiem czy nie pozostanę dłuzej przy takiej długości włosów.
Kupie ponownie
Może kupie
Nie kupię
TWARZ
1. Holika Holia maska rozjaśniająca w płacie-całkiem przyzwoity produkt, który oprócz efektów wizulanych takich jak: nawilżenie i rozjaśnienie skóry daje również ,,efekty fizyczne" co znaczy, że nakładając taką płachtę na skórę możemy się naprawdę świetnie zrelaksować.
Czy kupię ponownie? Tak
2. Jadwiga-papka do skóry trądzikowej-miałam tylko próbkę tej papki, ale mogę stwierdzić, że nakładana na wypryski dosyć szybko je wysusza. 
Czy kupię ponownie? Może zdecydyję się pełnowymiarowe opakowanie
3.Jadwiga- Olejek jojoba-mój aktualny hit w pielęgnacji skóry. Jeszcze żaden kosmetyk nie unormował u mnie tak bardzo pracy gruczołów łojowych. Moja skóra teraz znacznie mniej się przetłuszcza. Ponadto olej jojoba dobrze radzi sobie z podrażnioną skórą.Więcej o tym olejku poczytacie tutaj.
Czy kupię ponownie? Tak
4.Dermaglin- Biomaseczka przeciwzmarszczkowa-bardzo dobra maseczka, która oczyszcza skóry, delikatnie zwęża pory. Sprawia, że twarz jest gładka, miękka i delikatnie rozjaśniona. Dodatkowo działa przeciwzmarszczkowo, dlatego mam nadzieję, że wszystkie zmarszczki których nie widzę zostały zmniejszone.
Czy kupię ponownie? Tak
5.Ziaja- maska regenerująca- maska bardzo ładnie pachnie czekoladą, więc jej aplikacja jest czystą pzyjemnością. Jeśli chodzi o wrażenia wizualne to maska bardzo dobrze nawilża skórę, sprawia, że ma ładniejszy koloryt. Naprawdę bardzo mi się spodobała.
Czy kupię ponownie? Tak
6.Physiogel- łagodzący krem do skóry wrażliwej-mimo, że krem przeznaczony jest do skóry wrażliwej i ma za zadanie łagodzić podrażnienia to według mnie działał odwrotnie. Po nałożeniu kremu na skórę odczuwałam pieczenie, skóa natychmiast robiła się czerwona. To wszystko sprawia, że nie mam ochoty na pełnowymiarowe opakowanie.
Czy kupię ponownie? Nie
CIAŁO
1. Garnier- mleczko do ciała intensywnie regenerujące- mleczko dobrze nawilżało skórę, szybko się wchłaniało. Bardzo mi się podobało i chyba chętnie jeszcze do niego wrócę.
Czy kupię ponownie? Tak
2.Garnier-mleczko do ciała intensywnie nawilżające-ta wersja mleczka spodobała mi się trochę mniej. Chyba jego zapach najbardziej mi przeszkadzał. Nawilżenie było na podobnym poziomie, ale jednak zapach tu przeważył i zniechęcił mnie do tego balsamu.
Czy kupię ponownie? Nie
1. Soraya- suchy olejek arganowy do opalania- suchy olejek arganowy to dobre rozwiązanie dla osób, któe nie lubię czuć tłustego filmu na skórze. Dodatkwo rozświetlające drobinki ładnie podkreślają opaleniznę. Jak dla mnie olejek mógłby zawierać wyższy filtr.Nie wiem czy to wadliwe opakowanie, czy rzeczywiście olejku było tak mało, ale już po kilku użyciach aplikacja olejku stała się bardzo trudna. Z atomizera leciał bardzo słaby strumień. Dlatego trafił do zdenkowanych.To trochę mnie do niego zraziło i nie mam już ochoty na drugie opakowanie. Więcej o olejku w tym poscie.
Czy kupię ponownie? Nie
2.Evening party- żel po prysznic- miałam takie ,,podrózne" opakowanie żelu i jestem z niego zadowolona. Kosmetyk bardzo ładnie pachnie, dobrze się pieni, nie wysusza skóry. Nie wiem, gdzie można dostać go stacjonarnie, bo dostałam go od koleżanki.
Czy kupię ponownie? Chętnie bym kupiła większe opakowanie
3.Merz Spezial Dragees-ogólnie jestem zadowolona z kuracji, choć może nie spełniła wszystkich moich oczekiwań. Kuracja największe efekty przyniosła na paznokciach, wzmocniła je, zapobiegła rozdwajaniu się. Więcej o moich wrażeniach z kuracji przeczytacie tutaj.
Czy kupię ponownie? Może kiedyś zdecyduję się na ponowną kurację
4.Cztery pory roku- serum do rąk i paznokci-Jakie efekty mamy zaraz po użyciu kremu? Otóż dłonie są bardzo miękkie i przyjemne w dotyku, nie kleją się, jak to czasami bywa w przypadku innych kosmetyków. Jednak efekt nawilżenia jest bardzo krótkotrwały. Na zimę zupełnie się nie nadaje. A co jeśli chodzi o obiecany wpływ serum  na paznokcie? W tej kwestii nie zauważyłam żadnych zmian. Producent chyba trochę mija się z prawdą. Więcej o nim tutaj.
Czy kupię ponownie? Może, jako krem do torebki
5.Lacalut- pomadka ochronna-pomadka dołączona była dołączona do pasty do zębów i początkowo byłam sceptycznie do niej nastawiona. A jednak myliłam się. Pomadka DOSKONALE nawilża usta. Szybko likwiduje suche skórki. Przywraca wargom komfort. Mam nadzieję, że można ją kupić solo w aptece,
Czy kupię ponownie? Tak, jeśli ją tylko gdzieś znajdę!
WŁOSY

1.Argan- serum do włosów-olejek ten idealnie odżywia włosy.Są one  zdecydowanie gładsze i bardzo błyszczące. Dzięki tej gęstej konsystencji trudno przedobrzyć z jego ilością, czyli nie musimy się obawiać, że serum poskleja nam włosy.  Moje włosy mają tendencję do puszenia się, a to serum pomogło zminimalizować ten problem. Olejek jest również bardzo wydajny. Wystarczył mi na prawie 7 miesięcy regularnego stosowania.  Więcej o olejku w tym poście.
Czy kupię ponownie? Tak

35 komentarzy :

  1. włosy po podcięciu wyglądają zdecydowanie lepiej :)
    a z denka chyba nic nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz bardzo ładne włosy i po podcięciu prezentują się na prawdę ślicznie :) A z denkowych produktów nic nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy wyglądają na b. miękkie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba muszę się skusić na maseczki ziaji bo dużo dobrego o nich słyszę a kosztują grosze :) ja tez niedawno scielam włosy i tez ciężko było mi się przyzwyczaić do takiej długości, ale nie ma sensu trzymać długich włosów kosztem ich kondycji. Sama miałam wrażenie że były już trochę za długie :nie było jak ich zebrać by nie przeszkadzały i wiecznie się o coś zaczepialy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy! Tylko pozazdrościć:). Ja taką długość osiągnę za kilka lat...:(

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy wyglądają ślicznie, zdrowo :) A z kosmetyków nic prawie nie miałam, tylko mleczko z Garniera, ale to było lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy po podcięciu lepiej wyglądają. Muszę wypróbować maseczki z Ziaji ponieważ jeszcze jej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, niezłe cięcie :D Widać od razu jak odżyły :) Miałam to mleczko regenerujące Garniera, fajne było.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię papkę Jadwigi :)
    A włosy zdecydowanie na +

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam żadnego z tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kosmetyków nie znam, ale podkradłabym Ci włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają te krótsze włosy, bo lepiej wyglądają końcówki;)

    OdpowiedzUsuń
  13. z całego denka miałam serum arganowe i tabletki :) z obu produktów jestem zadowolona :) reszty nie testowałam, ale widzę że do większości wrócisz ponownie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widać włosy wizualnie zyskały po obcięciu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. masz cudne wspaniałe włosy w tafli lśniącej:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądają Twoje włosy po podcięciu:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam Twoje włosy!są takie zdrowe!
    Nic chyba z denka nie miałam;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam!Serum do rąk!Myślałam, że są dwie wersje hah :D

      Usuń
  18. pokaźne denko ! ;) A Twoje włosy ♥ zakochałam się!

    OdpowiedzUsuń
  19. Niestety przez cały czas przeglądania kosmetyków myślałam ciągle o Twoich włosach... :D Są CUDOWNE. :) Zapomniałam, że moje naturalne też podobnie wyglądały - to było dawno, dawno temu. Teraz mam niezłe blond sianko. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękne włosy :) Nad moimi można zapłakać :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Włosy bardzo ładnie wyglądają po podcięciu :) z Twojego denka kojarzę tylko czerwony balsam Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Włosy po obcięciu wyglądają na dwa razy grubsze :)

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam tą maseczkę z Ziaji i z Dermaglinu - obie fajne

    OdpowiedzUsuń
  24. Uzywalam kiedys czerwonego Garniera, ale w innym opakowaniu i byl swietny

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja również zastanawiam się nad skróceniem włosów. Z jednej strony mi szkoda, z drugiej zaś mogłyby korzystniej wyglądać. Serum do rąk i paznokci używałam i niedawno skończyłam, niestety również nie zauważyłam żadnego wpływu na kondycję paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  26. Krótsze włosy wyglądają o niebo lepiej! :) Sa piękne! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz piękne włosy :) Ja we wrześniu też trochę podcięłam swoje, aż lżej się zrobiło na głowie :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka