Konsultantka avon

Jeśli lubisz kosmetyki i dodatkowo chciałabyś związać z nimi swój wolny czas to marka Avon wychodzi Ci na przeciw- zostań KONSULTANTKĄ AVONU . Dzięki temu będziesz mogła skorzystać z rabatów do 45% (wysokość rabatu zależy od wartości zamówienia) kupując kosmetyk dla siebie a jako konsultantka sprzedając produkty marki Avon zarabiasz pieniądze! Wszystko zależy od Ciebie. Możesz połączyć kupowanie z rabatami dla siebie z zarabianiem lub tylko kupować! Rejestracja jest całkowicie za darmo. Zachęcam  do zajrzenia na stronę Avonu. Znajdziesz tam więcej informacji, a gdy się zdecydujesz, wypełnij formularz znajdujący się na stronie! :)

wtorek, 18 października 2016

SOAP DELI Manufaktura naturalnego mydła- mydło kozie mleko i wanilia

W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam mydełko kozie mleko i wanilia od nieznanej mi dotąd marki Soap Deli manufaktura naturalnego mydłaManufaktura ta do produkcji swoich kosmetyków nie używa żadnych utwardzaczy czy utrwalaczy. W sklepie oprócz mydeł Soap Deli znajdziemy również wiele innych ciekawych kosmetyków. Mydełka przeznaczone są do pielęgnacji różnych typów skóry: łojotokowej, trądzikowej , wrażliwej itp. Moje mydełko kozie mleko i wanilia Przeznaczone jest do pielęgnacji przesuszonej i zniszczonej. Ja mam problem z miejscowo przesuszająca się skórą, więc mydło wpasowuje się w potrzeby mojej skóry. A czy działa?
Od producenta:
Mydło – Kozie Mleko Wanilia natłuszczające – 100g – kozie mleko z nutką olejku waniliowego bez alergenów, dla każdego, a szczególnie do skóry podrażnionej, wrażliwej, wysuszonej, z problemami, zniszczonej. Dobre właściwości zawdzięcza proteinom mlecznym, które pobudzają komórki do produkcji kolagenu. Kazeina oraz witaminy A i E przywracają nawilżenie skóry, a niezmydlone kwasy tłuszczowe dodatkowo działają natłuszczająco.
Więcej o mydle tutaj.
Skład:
Opakowanie:
Mydełko zapakowane jest w urocze, tekturowe opakowanie, na którym znajdują się podstawowe informacje o mydle tj. skład, czy co charakteryzuje mydełka Soap Deli. Mydełko o wadze 100 g, możecie kupić tutaj, w cenie 15,90 zł.
Konsystencja/ Zapach:
To co urzekło mnie po otworzeniu opakowania to pięknie rzeźbione mydełko. Z jednej strony mamy na nim wyrytą nazwę mydła. Po bokach natomiast znajdują się tłoczenia jakby małe listeczki.
Zapach mydła jest słodki, delikatny. Aby mydełka pachniały używane jest poniżej 0,5% olejków zapachowych. Manufakturze zależy na tym, aby mydełka delikatnie pachniały, ale nie podrażniały skóry. 
Moja opinia:
Moja opinia po użyciu mydła jest jak najbardziej pozytywna. Mydełko bardzo delikatnie oczyszcza skórę. pozostawia skórę gładką, mięciutka i nawilżoną. Nie potrzebowałam już balsamu. Mydełko zawiera oleje, które odpowiadają za nawilżenie i natłuszczenie skóry m.in oliwę z oliwek, która jest jego głównym składnikiem, masło shea, które dodatkowo regeneruje i skórę. Ponadto w składzie ma lubiany przez moją skórę olej kokosowy. Mydełko odwaliło tą robotę za niego. A ja uniknęłam czynności, za którą szczerze mówiąc nie przepadam. Dodatkowo jego piękny zapach otulał skórę podczas kąpieli i długo, długo po kąpieli. Takie mydełko to prawdziwa bomba odżywcza dla naszej skóry. 
Mydełko nie mięknie, cały czas pozostaje twarde. Niestety ma dosyć słabą wydajność. Z dnia na dzień robiło się go coraz mniej. Po prostu znikał w oczach. Mimo, że specjalnie  dla moich naturalnych mydełek kupiłam mydelniczkę z otworami. 
Podsumowując, Jeśli chodzi o działanie i zapach mydełka jestem na tak. mam ochotę przetestować również inne mydła jak na przykład: mydło dyniowe dla skóry trądzikowej. 

44 komentarze :

  1. Z chęcią bym przetestowała to mydełko. Ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałabym, skład OK, b. lubię takie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy go nie miałam , te mydełka są dosyć drogie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam tego typu produkty i nawet słabsza wydajność mi nie przeszkadza :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tej marki kosmetyków wcześniej, ostatnio takich mydlanych firm jest coraz więcej :P

    OdpowiedzUsuń
  6. mydełko faktycznie warte uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam nic o tej firmie, ale zainteresowałaś mnie mydłem do cery trądzikowej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje marchewkowe ma świetną wydajność :D Mam i mam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Tego typu kosmetyki powinno się stosować. Szkoda tylko, że te drogeryjne są o wiele tańsze i ludzie bardziej wybierają te, które posiadają więcej substancji chemicznych.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatnio stałam się fanką naturalnych mydełek, wszystko możliwe, że kiedyś i te wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam marki, a i choć mydełek w kostce już dawno nie używam osobiście, choć to brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z jednej strony uwielbiam mydła - szczególnie te lepsze za ich działanie, a z drugiej ich nienawidzę za nieporęczność i niehigieniczność :) i zawsze mam te dylematy :) to z pewnością wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, mydła w kostce są dosyć nieporęczne i niehigieniczne

      Usuń
    2. Mydła w kostce są, wbrew pozorom, bardzo higieniczne. Ciągłe zmydlanie oraz wyższe pH sprawiają, że nie rozmnażają się na nich bakterie, natomiast na pompkach mydeł w płynie - to dopiero mamy prawdziwą plagę chorobotwórczych stworzeń. Potwierdzone badaniami na studiach :-)

      Usuń
  13. Totalnie nie jestem w stanie przekonać się do oczyszczania twarzy mydłem :c

    PS: Zapraszam na rozdanie z Chyawanprash! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie produkty w kostce stosuję jedynie do mycia rąk.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super sprawa takie mydełko, jedynym minusem jak dla mnie jest cena, za drogie do codziennego użytku ale zawsze można dać komuś w prezencie

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię kosmetyki z kozim mlekiem.

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo lubię takie wymyślne mydełka w kostce :)

    OdpowiedzUsuń
  18. nie używam mydeł ;) wolę żele lubi pianki. Mydełka kupuję jedynie dla zapachu ale daję je tylko do szafy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam mydła naturalne! To jest przeurocze, zapach wanilii jest idealny na obecną porę roku :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale ma piękne wzorki z boku :) Super mydełko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię takie naturalne mydełka.

    OdpowiedzUsuń
  22. do uzytku i na prezent super sprawa:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam takie naturalne mydła, a że są z wanilią to tym bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię MYDŁA W KOSTCE i bardzo chętnie bym je przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
  25. Musi pachnieć obłędnie!
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  26. Rzadko używam mydeł w kostkach, wolę płynne formy.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kupilam mojej przyjaciolce, ktora uwielbia kosmetyki z kozim mlekiem takie mydlo w ksztalcie babeczki z lavea.pl tez jest zachwycona zapachem i dzialaniem :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka